کدخبر :202331 پرینت
11 مرداد 1396 - 19:33

در پی انعکاس نارضایتی کاربران به وزیر ارتباطات توسط آذری جهرمی؛

وزیر ارتباطات اجرای مصوبه‌های جدید اینترنت ثابت را متوقف کرد

در پی اعلام نارضایتی عمومی کاربران از مصوبه جدید تعرفه‌های اینترنت ثابت و درخواست آذری جهرمی از واعظی برای توقف این طرح، نهایتا وزیر ارتباطات برای توقف اجرای مصوبه‌های جدید اینترنت ثابت دستور داد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، در روزهای اخیر برخی رسانه‌ها جداولی قطعی از تعرفه‌های جدید اینترنت منتشر کرده و از اجرای تعرفه‌های جدید از شهریور ماه خبر داده بودند که این موضوع با مخالفت و اعتراض کاربران مواجه شد.

در همین راستا، امروز محمدجواد آذری جهرمی، معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: با توجه به اعتراضات و نیز اینکه اطلاع دارم که تمام تلاش صورت گرفته برای مصوبه جدید رضایت مردم بوده است با ارسال نامه‌ای از دکتر واعظی خواستم مصوبه جدید تعرفه تا بررسی بیشتر متوقف گردد.امیدوارم موافقت نمایند.

ساعاتی بعد محمود واعظی، وزیر ارتباطات در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: با توجه به اینکه پیشنهاد مطرح شده در خصوص تعرفه های اینترنت ثابت مبتنی بر اتصال، مورد استقبال کاربران قرار نگرفته و این مصوبه هنوز مراحل اداری و ابلاغ را طی نکرده و اجرایی هم نشده است، قرار شد اجرای آن متوقف شود. دستور دادم کمیته بررسی تعرفه ها مجددا پیشنهادی با رعایت منافع و مصالح کاربران تهیه و ارایه کند.

انتهای پیام

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.