کدخبر :196398 پرینت
11 بهمن 1395 - 13:34

در افتتاح 22 پروژه توسعه ای همراه اول، مطرح شد:

درآمد 122 میلیارد تومانی فوتبال کشور از پیامک های همراه اول

پروژه های توسعه و مبتنی بر خدمات ارزش افزوده شرکت ارتباطات سیار همزمان با اغاز دهه فجر امروز دوشنبه 11 بهمن با حضور مقامات عالی رتبه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به بهره برداری رسید.

متن خبر

به گزارش سیتنا، دکتر محمود واعظی با حضور در برج همراه اول، 22 پروژه این اپراتور تلفن همراه را به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر افتتاح کرد که پروژه های امضای امن دیجیتال، سرویس multi imsi، سرویس sport club، سرویس digimo، سرویس آیو و پروژه مدیریت تردد هوشمند از جمله این پروژه ها بود.

در این مراسم همچنین پیراهن سه تیم استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی از سوی مدیران عامل این سه باشگاه و در حضور تاج رییس فدراسیون فوتبال به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اهدا شد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، نیز طی سخنانی در این مراسم با تاکید بر ضرورت فعالیت پر قدرت تیم های ورزشی داخلی، گفت: فعالیت تیم های ورزشی مقدمات زیادی دارد، اما هیچ فعالیتی بدون اقتصاد نمی شود.

وی افزود: باید با کمک مربیان، سرپرستان، مدیران و همه دستندرکاران برنامه ریزی کنیم تا با آرامش خاطر ورزشکاران بتوانند در تیم های ورزشی فعالیت داشته باشند تا مردم از آن لذت ببرند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره فعالیت بازیکنان تیم های ورزشی در شبکه های اجتماعی تصریح کرد: وقتی میلیون ها جوان بازیکن، مربی یا کسانی که نقش جدی در ورزش دارند، از فعالیت آنها استقبال می کنند که طبیعی است لذا اگر بتوانیم رفتار و گفتار خوب از سوی آنها در اختیار بگذاریم  بتوانیم به عنوان الگو مطرح کنیم.

بنابه این گزارش تیم ملی و تیم های استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی با بهره از سیستم های پیامکی با همراه اول همکاری دارند که بر اساس اعلام صدوقی مدیرعامل همراه اول تاکنون 140 میلیارد برای تیم ملی، 27 میلیارد برای تیم پرسپولیس، 19 میلیارد برای استقلال و 1.5 میلیارد تومان هم برای تیم تراکتورسازی درآمد به دست آمد که 60 تا 65 درصد آن به تیم های ورزشی مذکور رسیده است.

همچنین در ادامه این مراسم تبادلات همکاری همراه اول با دانشگاه های صنعتی شریف و صنعتی اصفهان و دانشگاه شهید بهشتی به امضا رسید.

مهندس صدوقی، مدیرعامل همراه اول در این مراسم با اشاره به جذب بیش از 7 میلیون مشترک در ده ماه اول سال 95 ، گفت: با بهره برداری از فاز 7 عملیات، شرکت ارتباطات سیار آخرین نسل خدمات تلفن همراه را به مشترکان خود ارایه خواهد داد.

وی ادامه داد: GDP ایران تنها 0.6 درصد کل دنیاست، اما 5/1 درصد سهم ترافیک دنیا را دارد.

وی افزود: با توجه به روند رو به رشد مصرف ترافیک در دنیا  اگر ایران می خواهد وضعیت فعلی خود را داشته باشد تا سال 2020 ترافیک مصرفی باید 17 برابر شود.

انتهای پیام

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.