ادغام شرکتهای مخابرات استانی در مخابرات ایران پیشنهاد مشاوران بوده است
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، گفت: مخابرات استان تهران و البرز به لحاظ دامنه وسیع ارایه خدمات، در اجرای برنامه ره نگاشت پنج ساله شرکت مخابرات ایران، 40 درصد از بازوان اجرایی این برنامه را در اختیار دارد.
به گزارش سیتنا، دکتر سراییان، که در «همایش استراتژی ره نگاشت 5 ساله و جشن میلیونی شدن اینترنت پرسرعت مخابرات استان تهران» سخن می گفت، افزود: «از مدیران و کارکنان مخابرات استان تهران با توجه به نقش مهمی که در پیاده سازی برنامه تحول دارند، در انجام این مهم همدلی بیشتری می طلبیم.»
وی ، با اشاره به اینکه مخابرات یک بنگاه تأثیرگذار در بخش های مختلف جامعه محسوب می شود، گفت: فعالیت های چنین بنگاهی، باید همواره پویا بوده، تا سود حاصل از آن به مردم، سهامداران و کارکنان و تمامی ذینفعان بازگردد.
سراییان با بیان اینکه، تغییر و تحول متناسب با بازار کسب و کار برای یک بنگاه اقتصادی، پویایی، سودآوری و سرآمدی را به همراه دارد، خاطرنشان کرد: «اگر همگام با فناوری های نوین و بازار کسب و کار و حرکت نکنیم، بازار کسب و کار فعلی را نیز از دست خواهیم داد.»
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، در بیان فرآیند تغییر و تحول در ساختار مخابرات طی سال های گذشته، گفت: «در دهه های گذشته ساختار مخابرات بر اساس نیاز، تغییرات زیادی کرد؛ زمانی تصمیم بر این شد که 30 شرکت مخابرات استانی زیر نظر مخابرات ایران اداره شود، در برهه ای هم شرکت ارتباطات سیار ایران تشکیل شد، اکنون نیز بر اساس بررسی های صورت گرفته توسط مشاوران خارجی و داخلی تصمیم بر آن شد که شرکت های مخابرات استانی در مخابرات ایران ادغام شوند. همه این تغییر و تحولات نشانگر از ضرورت ایجاد تحول در فعالیت های کلان یک بنگاه اقتصادی است.»
وی به نقش تعیین کننده مشتری در استراتژی شرکت اشاره کرد و افزود: امروزه، مشتری است که نوع محصول و استراتژی یک شرکت تعیین می کند. مشتری قلب حرکت یک سازمان و نقطه آغاز تمام تصمیمات در یک شرکت است.
دکتر سراییان در ادامه افزود: « ما در تحول به دنبال خلق آینده هستیم. از آن جا که فضای کسب و کار دائماً در حال تغییر است، باید آینده خود را همواره با تغییر در روش ها و بکارگیری فناوری های جدید بر اساس برنامه تحول، بسازیم.»
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت حوزه رقابت در رشد و بالندگی شرکت اشاره کرد و گفت: با زدون اندیشه های سنتی، تغییر بنیادی در فرهنگ سازمانی، ارتقاء آمادگی و تغییر رفتار سازمانی، ایجاد فضای خلاقیت و نوآوری و افزایش اثربخشی فردی و سازمانی، می توانیم در حوزه رقابت، تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم.
وی در ادامه، به ضرورت ایجاد هم افزایی در شرکت اشاره کرد و افزود: «ما باید دریافت خدمات را برای مشتری ساده کنیم، از اینرو، مشتری باید از یک درگاه در یک سبد، تمام خدمات ما را دریافت و از یک نقطه تماس، تمام مشکلات خدمات ثابت، سیار، دیتا و .. را در اسرع وقت رفع کند.»
دکتر سراییان، به تشریح اهمیت خدمات دیجیتالی بر پایه IT پرداخت و تأکید کرد: استفاده 100 درصدی از بستر IT و فناوری های دیجیتالی، فاصله مشتری تا فروشنده خدمات را کم می کند.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در پایان سخنان خود از مدیران مخابرات استان تهران و البزر خواست تا با مطالعه در حوزه کاری خود به بهبود روش ها بر اساس تغییر و تحول بی اندیشند.
گفتنی است، همایش استراتژی و ره نگاشت 5 ساله و جشن میلیونی شدن اینترنت پر سرعت مخابرات استان تهران با حضور دکتر سراییان، مدیرعامل مخابرات ایران، مهندس صیدی، مدیرعامل مخابرات استان تهران و اعضای هیأت مدیره، معاونان مدیرعامل و مدیران مناطق و مراکز مخابرات استان تهران و البرز، امروز، 27 شهریور 1395 در هتل المپیک تهران برگزار و در پایان آن ، جوایز 250 میلیون ریالی جشنواره مشترکین وفادار اینترنت پر سرعت به 5 برنده خوش شانس اهدا شد.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید