کدخبر :190850 پرینت
21 شهریور 1395 - 17:37

فرصتی طلایی برای مشتریان تسهیلاتی بانک سرمایه

به مناسبت اعیاد مبارک قربان و غدیر و در راستای تکریم و رضایت مشتریان به اطلاع می رساند، جریمه دیرکرد مطالبات معوق آن دسته از مشتریان بانک سرمایه که نسبت به تعیین تکلیف یا تسویه بدهی خود از 23 شهریور ماه تا پایان مهر ماه سال 95 اقدام کنند، بخشوده می شود.

متن خبر

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی بانک سرمایه، با راه اندازی سامانه اینترنت بانک یکپارچه سرمایه، مشتریان محترم می توانند کلیه خدمات مبتنی بر کارت و حساب سرمایه را از طریق یک سامانه واحد به انجام رسانند.

شایان ذکر است در این سامانه خدمات مبتنی بر کارت شامل اعلام موجودی و دریافت صورت حساب، انتقال وجه عادی، دسته ای و مستمر درون بانکی، انتقال وجه بین بانکی پایا و ساتنا، مدیریت چک و مدیریت تسهیلات و خدمات مبتنی بر حساب سرمایه شامل موجودی کارت، صورت حساب کارت، پرداخت قبوض، خرید شارژ تلفن همراه، انتقال وجه کارت به کارت، مسدودی کارت و تغییر رمز دوم کارت ارائه می شود. به گزارش روابط عمومی بانک سرمایه، بر اساس تصمیم هیأت مدیره این بانک و با هدف گرامیداشت اعیاد مبارک قربان و غدیر و ایجاد تعامل بیشتر با مشتریان و نیز تسهیل در روند وصول مطالبات،4 تا 6 درصد خسارت دیرکرد آن دسته از بدهکاران بانک سرمایه که از 23 شهریور ماه تا پایان مهر ماه سال 95 نسبت به تعیین تکلیف یا تسویه بدهی خود اقدام کنند، بخشوده می شود.

قابل ذکر است این امتیاز ویژه در راستای تکریم و رضایت حداکثری مشتریان این بانک ایجاد شده و فقط در مهلت اعلام شده دارای اعتبار است. لذا مشتریان و افرادی که تا کنون نسبت به بازپرداخت بدهی های خود اقدام ننموده اند می توانند از این فرصت طلایی جهت بهره مندی از بخشودگی مذکور استفاده نمایند.

مشتریان محترم جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به شعب بانک سرمایه در سراسر کشور مراجعه فرمایند.

انتهای پیام

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.