مخابرات به بهترین بنگاه اقتصادی در ارائهی سرویس تبدیل شود
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در دیدار با کارکنان مخابرات این استان با بیان اینکه در دو سال آینده باید به گونه ای کار کنیم که مخابرات به بهترین بنگاه اقتصادی کشور در ارائه سرویس تبدیل شود، تاکید کرد: «کارکنان مخابرات باید در پاسخگویی اخلاق مدارانه، اسوه و الگو شوند.»
به گزارش سیتنا، دکتر سرائیان در این دیدار با اشاره به لزوم اجرای کامل برنامه تحول خاطرنشان کرد: «اجرای خوب برنامه، درآمد و رفاه بیشتری را برای مجموعه کارکنان به ارمغان خواهد آورد. بنابراین در دو سال آینده همه باید با کار و تلاش نقش مخابرات را در رفع نیازهای مردم برجسته کنیم، چرا که تک تک کارکنان در اجرای برنامه تحول نقش آفرین هستند.»
وی افزود: «با یک برنامه خوب، همه کارکنان باید خود را با برنامه درگیر و آن را به چشم انداز نزدیک نموده تا در نهایت، یک میراث ماندگار از خود به یادگار بگذارند؛ به صورتی که فرزندان همین کارکنان نیز در آینده برای ادامه حیات مخابرات از آن استفاده کرده و حتی زمینه اشتغال آن ها فراهم گردد.»
در پایان مراسم، نشست پرسش و پاسخ با حضور دکتر سراییان، باطنی، موسوی و دکتر زارعیان برگزار و مسوولان ارشد در فضای صمیمانه به پرسش های کارکنان شرکت مخابرات استان مازندران پاسخ دادند.
انتهای پیام
دیدگاهها
ملت دیده اند و مخابراتی ها هم بیشتر و بهتر میدانند که تا فضای فعلی این وعده ها کارائی ندارد.و مخابرات به علت گران خریدن تجهیزات همواره بودجه ها را تلف کرده و نتیجه مطلوبی هم نگرفته است.
افزودن دیدگاه جدید