کدخبر :188698 پرینت
21 تیر 1395 - 17:02

مقرون به صرفه‌ترین بسته‌های اینترنت رایتل

شمار افرادی که از بسته‌های مختلف اینترنت موبایل استفاده می‌کنند طی سال‌های گذشته رشدی چشم‌گیری داشته و به همین دلیل شناسایی بسته‌هایی که مقرون به صرفه‌تر است می‌تواند در مدیریت هزینه‌های کاربران نقش مهمی داشته باشد.

متن خبر

به گزارش سیتنا به نقل از ایسنا، استفاده از هر کیلوبایت داده همراه یا اینترنت موبایل بر اساس تعرفه‌های مصوب در سیم‌کارت‌های دائمی هزینه‌ای تا سقف نیم ریال و در سیم‌کارت‌های اعتباری بهایی معادل ۰.۷۵ ریال را به همراه دارد. بدین ترتیب به طور غالب استفاده از اینترنت موبایل به شکل آزاد می‌تواند هزینه‌های متعددی را برای کاربران به همراه داشته باشد.

بر همین اساس همواره تاکید بر آن است که مشترکان تلفن همراه برای استفاده از اینترنت موبایل در گام اول به فعال‌سازی بسته‌های ارائه شده از سوی اپراتورها بپردازند تا هزینه‌های استفاده از اینترنت خود را تا حدود یک هشتم کاهش دهند.

در این فضا نیز اپراتورهای مختلف با توجه به شرایط رقابتی بازار بسته‌های متعددی طراحی و ارائه کرده اند تا مشترکان بتوانند با توجه به میزان نیاز و نوع مصرف، بسته‌هایی متناسب با شرایط خود را فعال کنند. بدین ترتیب قیمت استفاده از هر گیگابایت داده بسته به نوع بسته‌فعال شده متفاوت خواهد بود و انتخاب بسته مناسب از اهمیتی خاص برخوردار است.

در بخشی از این گزارش آمده است: در این میان اپراتور سوم یا رایتل که از ابتدا کار خود را با ارائه ۳G آغاز کرده نیز بسته‌های متعددی دارد که مقرون به صرفه‌ترین آنها بسته ۳۰ روزه سه گیگابایت اینترنت روزانه و سه گیگابایت اینترنت شبانه است. این بسته در ازای مبلغی معادل ۱۵ هزار تومان فعال می‌شود.  

رایتل بسته ۳۰ روزه دیگری نیز برای مشترکان خود طراحی کرده که در قالب آن هفت گیگابایت اینترنت با مبلغی معادل ۲۷ هزار تومان دراختیار مشترک قرار می‌گیرد.

همچنین بسته ۹۰ روزه ۴+۴ این اپراتور که شامل چهار گیگابایت اینترنت روزانه و چهار گیگابایت اینترنت شبانه می‌شود با بهایی معادل ۲۴ هزار تومان از بسته‌های مقرون به صرفه این اپراتور به‌شمار می‌رود.

بسته ۹۰ روزه ۱۵ گیگابایتی رایتل از دیگر بسته‌های مقرون به صرفه آن به‌شمار می‌رود که در ازای پرداخت رقمی معادل ۴۸ هزار و ۵۰۰ هزار تومان فعال می‌شود.

اپراتور سوم بسته شش ماه ۹+۹ را نیز با رقمی معادل ۴۵ هزار تومان فعال می‌کند که البته برای فعالسازی تمام بسته‌های اینترنتی اپراتورها مبلغی نیز به عنوان مالیات بر ارزش افزوده به طور جداگانه محاسبه و به حساب مشترک منظور می‌شود.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.