کدخبر :188031 پرینت
24 خرداد 1395 - 15:11

برگزاری دوره‌های آموزشی بین‌المللی ITU در دانشکده‌ی پست و مخابرات

رئیس اداره‌ی پژوهش و فناوری دانشکده‌ی پست و مخابرات با تاکید بر رسالت این دانشکده در خصوص آموزش های بین المللی، گفت: توسعه‌ی روابط بین الملل و همکاری های آموزشی با نهادهای معتبر در دنیا در مباحث لبه تکنولوژی در دستور کار دانشکده قرار دارد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، مهندس حسن پاشایی، با اشاره به تلاش های صورت گرفته در راستای احیای روابط بین الملل و توسعه همکاری ها با اتحادیه جهانی مخابرات، گفت: از سال گذشته طی مکاتبات متعدد و شرکت در نشست کمیته تلفیق برنامه های ITU و ارائه توانمندی ها و تجربه های گذشته، گام های ارزنده ای در این خصوص برداشته شد که برگزاری دو دوره و کارگاه مشترک برای مدیران و کارشناسان حوزه‌ی آسیا و اقیانوسیه با هماهنگی با ITU از آن جمله است.

پاشایی با اشاره به برگزاری نخستین دوره آموزشی به مدت چهار روز از 16 تا 19 مرداد ماه، تحت عنوان Wireless Broadband roadmap development، گفت: این دوره آموزشی با حضور مدرسین و متخصصان ITU و مدرسین داخلی و با همکاری ALTTC (مرکز آموزش های پیشرفته مخابراتی هند) برای مدیران و کارشناسان حوزه‌ی ICT کشورهای منطقه آسیا و اقیانوسیه و به زبان انگلیسی برگزار خواهد شد.

وی اهداف این دوره را ارتقاء دانش سیاست‌گذاران، رگولاتورها و اپراتورهای مخابراتی در زمینه اکوسیستم  پهن باند بی‌سیم، ارائه اطلاعاتی در مورد سیاست‌های پهن باند بی‌سیم، مقررات، استانداردها و تکنولوژی ها و ارتقای مهارت متخصصان این حوزه در چگونگی ترسیم نقشه راه جهت پهن باند بی‌سیم بیان کرد.

وی، گفت: جزئیات بیشتر و اطلاعات ثبت نام بزودی در سایت دانشکده قرار خواهد گرفت و پس از تائید دانشکده، شرکت کنندگان باید فرم های ثبت نام را به ITU هم ارسال کنند.

پاشایی تصریح کرد: به شرکت کنندگانی که امتیازات لازم را کسب کنند، مدرک بین المللی مشترک توسط اتحادیه جهانی مخابرات و دانشکده اعطا خواهد شد.

وی همچنین از برگزاری یک سمینار و کارگاه یک روزه با حضور متخصصان بین المللی، اپراتورها، شرکت های داخلی و سازمان تنظیم مقررات تحت عنوان "توسعه نقشه راه پهن باند بی سیم"در بیستم مرداد خبر داد و گفت: شرکت در این سمینار برای متخصصان این حوزه آزاد است و شرایط ثبت نام در این سمینار نیز در وب سایت دانشکده  قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.