مدیرعامل شرکت مخابرات ایران:
باید هوشمندانه روی بازار تسلط داشته باشیم/ مشتریان امروزی با علم و آگاهی، سرویس انتخاب میکنند
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، سال 95 را سال طلایی برای مخابرات کشور دانست و تصریح کرد: باید در سال جاری با تمام توان بتوانیم برنامه های شرکت مخابرات کشور را عملیاتی و از ظرفیت های موجود بیشترین بهره را ببریم.
به گزارش خبرنگار سیتنا، دکتر رسول سرائیان که در جمع مدیران شرکت مخابرات استان آذربایجان غربی سخن می گفت، با اشاره به اولویت ها و استراتژی شرکت مخابرات ایران، اظهار داشت: اولویت های کاری این شرکت در قالب سه برنامه کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت مشخص شده و باید بتوانیم با یک برنامه مدون و تعریف شده اولویت ها را حفظ و عملیاتی کنیم.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با تاکید بر حفظ اعتماد و برند به عنوان دو اولویت مهم در شرکت مخابرات، اظهار داشت: مشتریان خانگی و مشتریان تجاری دو آیتم مهم و اساسی مخابرات کشور هستند که باید با ارائه یک سرویس با کیفیت، اعتماد و برند شرکت مخابرات را حفظ و بتوانیم در این دو حوزه سرآمد باشیم.
وی با اشاره به اینکه امروزه با وجود رقبا در بازار، گستردگی بیشتری ایجاد شده و باید هوشمندانه روی بازار تسلط داشته باشیم، گفت: در فضای کسب و کار جدید در بازار، حفظ مشتری و مشتری مداری مهم است. دیگر زمان آن نیست که بنشینیم و مشتریان به حوزه کاری ما مراجعه نمایند و درخواست سرویس کنند؛ بلکه ما باید دنبال مشتری باشیم و مشتریان امروزی با علم و آگاهی، سرویس انتخاب می نمایند.
دکتر سرائیان با تاکید بر ضرورت ایجاد تحول اساسی در حوزه مخابرات و در فضای کسب و کار گفت: باید با ارائه سرویس های جدید و همچنین تکنولوژی و فناوری های نو بتوانیم شرکت مخابرات را به بهترین وضعیت ممکن در ارائه خدمات و سرویس برسانیم.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید