کدخبر :184245 پرینت
12 بهمن 1394 - 10:59

نقش دانشکده پست و مخابرات در آموزش مباحث فرهنگی در سطح وزارت ICT

سرپرست دانشکده علمی کاربردی پست و مخابرات در جلسه شورای فرهنگی، اقامه نماز، امر به معروف و نهی از منکر و صیانت از حریم امنیت عمومی (حجاب و عفاف)، بر توان دانشکده برای ایفای نقش آموزش موضوعات و مباحث فرهنگی در سطح وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و سازمان های تابعه، تاکید کرد.

متن خبر

به گزارش خبرنگار سیتنا، دکتر وحید یزدانیان با اشاره به اینکه فرهنگ و مسائل فرهنگی به عنوان یک ضرورت تام در همه عرصه های مختلف زندگی فردی و به ویژه اجتماعی انسان ایفای نقش می کند‌، اظهار داشت: تلاش ما دستیابی به هدف پیشران فرهنگی خصوصاً در بعد آموزش است و در این راستا از هرگونه اقدامی که باعث رونق فعالیت های فرهنگی شود با تمام ظرفیت های موجود حمایت می کنیم.

یزدانیان با بیان این نکته که ترکیب نیروی انسانی دانشکده در سطح وزارت ارتباطات به جهت حضور و فعالیت اعضای هیات علمی و اساتید، کارکنان و دانشجویان که هر کدام الزامات و شرایط فرهنگی خاص خود را دارا هستند بی نظیر است و این موضوع طبعاً رفتارهای فرهنگی را حساس تر و پیچیده تر می کند، بر ضرورت برنامه ریزی و اقدام هوشمندانه توسط مسئولین دانشکده برای تحقق اهداف فرهنگی تاکید کرد.

سرپرست دانشکده در بخش دیگری از سخنان خود نمازخانه را پایگاه و محور اصلی فعالیت های فرهنگی خواند و خواستار طرح ریزی و اجرای برنامه های جذاب برای ایجاد انس دینی و اسلامی در فضای دانشکده شد.

وی فضای فعلی نمازخانه را نیازمند بازسازی و ایجاد طراحی مناسب و جذاب دانست و اظهار کرد: لازم است تا اقدامات مورد نیاز به منظور جذب اعتبار و تعمیرات مورد نیاز نمازخانه با جدیت پیگیری شود.

در بخش دیگری از جلسه حاج آقای یعقوبیان، امام جماعت دانشکده با تشریح مزایا و نتایج مهم حاصل از برگزاری نماز اول وقت و تاثیرهایی که در تهذیب نفس و بهسازی اجتماع دارد، بر ضرورت برنامه ریزی تک تک افراد برای هماهنگی و حضور به موقع در نماز جماعت تاکید نمود.

دکتر مازوچی معاون آموزشی، پژوهشی و امور دانشجویی نیز در در بخش دیگری از جلسه، با تاکید بر اولویت آموزش امور فرهنگی، اقدامات و برنامه های حوزه آموزش در برنامه ریزی و زمانبندی کلاس ها و امتحانات به منظور جلوگیری از تداخل با زمان اقامه اذان و نماز جماعت اول وقت را تشریح نمود.

در این جلسه همچنین سایر اعضای شورای فرهنگی دانشکده به بیان نظرات و پیشنهادات خود در همه شقوق و وظایف شورای فرهنگی،‌ اقامه نماز، حجاب و عفاف و امر به معروف و نهی از منکر پرداختند و در پایان تصمیمات و برنامه های مورد توافق به منظور پیگیری های لازم صورتجلسه شد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.