کدخبر :184208 پرینت
10 بهمن 1394 - 18:23

ایمیل‌های ''فوق سری'' هیلاری کلینتون منتشر نخواهد شد

استفاده هیلاری کلینتون از یک سرور شخصی برای ارسال ایمیل در زمان فعالیت به عنوان وزیر امور خارجه بار دیگر خبرساز شد. دولت آمریکا اعلام کرد که تعدادی از این ایمیل‌های فوق سری هستند و امکان انتشار عمومی آنها وجود ندارد.

متن خبر

به گزارش سرویس بین الملل سیتنا به نقل از خبرگزاری آلمان، وزارت امورخارجه آمریکا می‌گوید محتوای ۲۲ ایمیل از هیلاری کلینتون، وزیرامورخارجه پیشین، که برای مبادله‌ آن‌ها از حساب کاربری خصوصی خود استفاده کرده، قابل انتشار نیست.

جان کربی، سخنگوی وزارت امورخارجه آمریکا تصریح کرد که ۳۷ صفحه از این ایمیل‌ها حاوی اطلاعاتی هستند که سازمان‌های امنیتی آن‌ها را در دسته‌بندی ''فوق سری'' قرار داده‌اند.

با وجود این کربی می‌گوید که همه این مطالب در زمان ارسال به عنوان اطلاعات فوق سری مشخص نشده بودند. او اضافه کرد که تحقیقات در مورد اینکه چه بخش‌ها از این ایمیل‌ها در آن زمان فوق سری بوده، ادامه دارد.

کمپین انتخاباتی هیلاری کلینتون اما از توقف انتشار ایمیل‌ها انتقاد کرد و خواستار دسترسی عمومی به محتوای آن‌ها شد. کلینتون پیش‌تر گفته بود که هیچکدام از ایمیل‌ها حاوی اطلاعات طبقه‌بندی شده نبودند.

پیش از این تنها بخش‌هایی از محتوای بیش از ۱۳۰۰ ایمیل منتشر شده، به دلایل امنیتی حذف شده بودند. اما این برای اولین بار است که از انتشار عمومی تعدادی از ایمیل‌های یافت شده در حساب شخصی هیلاری کلینتون خودداری می‌شود.

انتهای پیام

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.