کدخبر :182443 پرینت
10 آذر 1394 - 01:21

با حضور معاون اول رییس جمهور و نخست وزیر مجارستان؛

سند همکاری ICT بین ایران و مجارستان امضا شد

دکتر واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، صبح یکشنبه با میکلوش شستاک، وزیر توسعه ملی مجارستان که در معیت نخست وزیر این کشور به تهران آمده است، دیدار کرد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، در این دیدار که در مجموعه سعدآباد تهران انجام شد، طرفین بر توسعه همکاری های دو وزارتخانه تاکید کردند و خواستار همکاری‌های بیشتر در حوزه ICT شدند.

در این دیدار سند همکاری میان دو کشور در زمینه ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور معاون اول رییس جمهور و نخست وزیر مجارستان امضاشد.  

در همین حال، پایگاه اطلاع رسانی دولت، نوشت: در جریان سفر ویکتور اوربان نخست وزیر مجارستان به ایران، پس از نشست مذاکرات مشترک هیات های عالی رتبه جمهوری اسلامی ایران و مجارستان که در مجموعه ی سعدآباد تهران برگزار شد، هشت سند و یادداشت تفاهم همکاری توسط وزرای دو کشور امضاء شد.

این اسناد همکاری که در حضور دکتر اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور کشورمان و ویکتور اوربان نخست وزیر مجارستان به امضای وزرا و مقامات دو کشور رسید عبارتند از: یادداشت تفاهم همکاری و رایزنی های سیاسی میان وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و وزارت خارجه و تجارت مجارستان، موافقت نامه ی اجتناب از اخذ مالیات مضاعف و جلوگیری از فرار مالیاتی، موافقت نامه همکاری های اقتصادی، قصدنامه ی تشویق سرمایه گذاری، یادداشت تفاهم در زمینه میراث فرهنگی و گردشگری، برنامه مبادلات فرهنگی، علمی و آموزشی، یادداشت تفاهم همکاری های پزشکی و بهداشتی و موافقت نامه همکاری در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.