کدخبر :180846 پرینت
28 شهریور 1394 - 14:16

رایتل اولین ارایه‌دهنده فیلم‌های کوتاه انجمن سینمای جوانان ایران

رایتل حامی فرهنگ و هنر کشور؛ به‌عنوان اپراتور پیشگام، در حرکتی نوین و با همکاری انجمن سینمای جوان، برای اولین بار امکان مشاهده‌ی آرشیو فیلم‌های کوتاه ایرانی که توسط سینماگران جوان کشورمان ساخته شده است، را فراهم کرده است.

متن خبر

به گزارش سیتنا، این خدمت علاوه بر ترویج فرهنگ غنی ایران اسلامی، می‌تواند به‌واسطه فرصتی که برای دیده‌شدن در اختیار فیلم‌سازان کشور قرار می‌دهد، زمینه را برای حضور هرچه پررنگ‌تر سینماگران جوان و با آتیه در عرصه هنر مهیا ساخته و نویدی بر رونق و شکوفایی سینمای ایران و ایجاد کسب و کار هنرمندان کشور باشد.

از سوی دیگر رعایت حقوق مولفین و تولیدکنندگان در پخش آثار غنی و ارزشمند ایشان، می‌تواند گامی هرچند کوچک در راستای تحقق مفهوم کلی "صنعت سینما" بردارد.

کاربران شبکه رایتل می‌توانید با استفاده از سیم‌کارت‌های رایتل و با اطمینان از اینکه حقوق تمامی ذینفعان در تولید آثار سینمایی کشور رعایت گردیده، با کمترین هزینه به بزرگترین آرشیو فیلم‌های کوتاه فاخر ایرانی متصل و این آثار را برروی گوشی‌همراه و یا تبلت خود مشاهده کنند.

این سرویس بر بستــر سیستم‌‌عامل‌های Android و iOS قابل اجرا است و
به‌منظور دسترسی به این سرویس کافی‌ است از طریق اینترنت 3G رایتل، cinemacam.rightel.ir را وارد نموده و یا از محل زیر کد QR را اسکن و سپس اجرا نمایید.

 

 

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.