کدخبر :180466 پرینت
17 شهریور 1394 - 18:04

شناسایی گرداننده سایت فیلم‌های غیراخلاقی در کرمانشاه

رئیس پلیس فتا کرمانشاه از شناسایی و دستگیری عامل انتشار فیلم غیر اخلاقی در فضای مجازی خبر داد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، سرهنگ علی شفیعی، اظهار داشت: در پی رصد کارشناسان پلیس فتا در فضای مجازی، وبلاگی را شناسایی کردند که اقدام به قرار دادن فیلم غیراخلاقی می نمود لذا موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان با بکارگیری شیوه های نوین کشف جرم موفق شدند سرنخ هایی از ایجاد کننده وبلاگ به دست آورند که با این سرنخ ها متهم شناسایی و کلیه تحرکات وی در فضای مجازی رصد شد.

این مقام مسئول تصریح کرد: با هماهنگی مقام قضائی متهم دستگیر شد و در بازجویی ها به جرم خود مبنی بر ایجاد وبلاگ دانلود فیلم های غیراخلاقی اعتراف کرد و عنوان داشت که صرفا جهت کنجکاوی دست به این اقدام زده است.

شفیعی ضمن بیان این که فرد دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شده است، خاطرنشان کرد: پلیس فتا با رصد فضای مجازی جلوی هرگونه اقدام ناشایست و هنجارشکنی را قاطعانه خواهد گرفت تا فضایی امن برای خانواده ها و استفاده کننده ها از اینترنت فراهم آورد.

رئیس پلیس فتا کرمانشاه در پایان از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هر گونه سایت، وبلاگ و ... که اقدام به فعالیت های غیر مجاز در سایت‌ها و فضای مجازی می کنند  با درج آدرس سایت در بخش ارتباطات مردمی وب سایت www.cyberpolic.ir در ایمن سازی فضای مجازی به پلیس فتا یاری رسانند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.