کدخبر :179435 پرینت
14 مرداد 1394 - 17:34

معاون فنی مدیرعامل شرکت پست:

شبکه‌ی پست هوشمند راه‌اندازی خواهد شد

معاون فنی مدیرعامل شرکت پست، اظهار داشت: شبکه پستی در راستای تحقق رسالت خدمت رسانی و بهبنه سازی کیفیت خدمات ، به زودی پست هوشمند را به جامعه ارایه خواهد نمود.

متن خبر

به گزارش سیتنا، بوداغی معاون فنی مدبرعامل پست صبح امروز در نخستین همایش "نماد اعتماد الکترونیک و نقش آن در توسعه کسب و کارهای کوچک" که در گرگان برگزار شد حضور یافت و اظهار داشت: ما در سال جاری بنا داریم پست سه بعدی را به جای پست تک بعدی به جامعه عرضه نماییم و خدمات مالی و الکترونیکی را به خدمات فیزیکی خواهیم افزود.

وی با بیان اینکه پست به عنوان درگاه دولت الکترونیک خواهد بود، تصریح کرد: شرکت پست به صورت شرکت ملی پست باقی خواهد ماند و معرفی پست هوشمند به جامعه از برنامه های اصلی شبکه می باشد.

معاون فنی شرکت پست در ادامه افزود : شعار "به جز کار و تفریح از منزل خارج نشوید" شعار همیشگی پست می باشد و شرکت پست برنامه های مفصلی برای تحقق این شعار تدارک دیده است.

براساس این گزارش در همایش "نماد اعتماد الکترونیک و نقش آن در توسعه کسب و کارهای کوچک" که به همت سازمان صنعت، معدن و تجارت و با همکاری پست استان برگزار گردید توفیقی معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صنعت معدن و تجارت، گرکانی رییس مرکز توسعه تجارت الکترونیک، ربیعی و مرگدری معاونین استاندار ، قوانلو رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت ،خزایی مدیرکل پست و جمعی دیگر از مدیران استان حضور داشتند.

خاطرنشان می سازد؛ در حاشیه این همایش، نمایشگاه تخصصی تجارت الکترونیک برگزار گردید که پست استان گلستان نیز با برپایی غرفه ای حضور یافت و جدیدترین خدمات پستی را معرفی نمود.

انتهای پیام

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.