امکان برقراری ارتباطات درون و برون سازمانی با سیمکارتهای سازمانی رایتل فراهم است
رایتل با ارائهی انواع سیم کارت های دایمی، اعتباری و دیتا امکان دسترسی کاربران سازمانی را به منابع داخلی و ارتباط با مشتریان خود فراهم کرده است.
به گزارش خبرنگار سیتنا، نیاز سازمان ها به اتصال دایمی کارکنان خود به شبکهی درون سازمانی و استفاده از سرویسهایی مانند پست الکترونیکی، مدیریت جلسات، مدیریت سیستم ها به صورت آنلاین و نظارت محیطی، روز به روز در حال افزایش است.
در همین راستا، رایتل با ارائهی انواع سیم کارت های دایمی، اعتباری و دیتا امکان دسترسی کاربران سازمانی را به منابع داخلی و ارتباط با مشتریان خود فراهم کرده است.
با خرید سیمکارت های سازمانی امکان ارائهی شماره به سازمان در محدودهی درخواستی، استفاده از طرحهای جذاب ویژهی مشاغل خاص و استفاده از خدمات سازمانی ارائه شده بر بستر شبکهی رایتل برای مشترکین سازمانی فراهم شده است.
همچنین در این خدمت رایتل، امکان مدیریت حساب سازمان از طریق سامانه مدیریت حساب حقوقی، انجام شارژ گروهی و پرداخت صورت حساب به صورت تجمیعی وجود دارد.
متقاضیان میتوانند جهت اشتراک این سرویس با بخش فروش تجاری رایتل از طریق ایمیل B2Bsales@rightel.ir تماس برقرار کنند.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید