کدخبر :173025 پرینت
02 اسفند 1393 - 22:29

کد رفع خرابی تلفن ثابت به 20117 تغییر یافت

مدیرکل طرح و مهندسی شرکت مخابرات استان تهران، گفت: کد 17 و 117 سامانه اعلام و رفع خرابی تلفن از روز یکشنبه سوم اسفند ماه جاری به 20117 تغییر می یابد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، حسن متقی خاطرنشان کرد: مشترکین استان تهران و البرز برای اعلام و رفع خرابی تلفن ثابت خود می بایست با شماره 20117 تماس و شماره تلفن خراب خود را به این سامانه اعلام کنند تا در اسرع وقت نسبت به رفع خرابی تلفن آنان اقدام شود.

وی افزود: پاسخگویی به مشترکان در زمینه رفع خرابی تلفن از طریق سامانه 20117 سیستم پاسخگویی مکانیزه در تمام مراکز مخابرات استان تهران و البرز فعال است و مشترکان در تمام مدت شبانه روز می توانند شماره تلفن خراب خود را از طریق تماس تلفن و یا سایت اینترنتی www.tct.ir به سیستم اعلام کنند.

وی ادامه داد: همچنین در صورت بروز خرابی تلفن در هر نقطه از شهر تهران امکان اعلام خرابی از طریق شماره تلفن 20117 وجود دارد.

متقی خاطر نشان کرد: هر مشترک قبل از تماس با 20117 برای اعلام خرابی تلفن باید از سالم بودن دستگاه تلفن و سیم کشی داخل ساختمان اطمینان پیدا کند.

وی با بیان اینکه رفع خرابی داخلی تلفن وظیفه شرکت مخابرات نمی باشد گفت: در صورتیکه خرابی تلفن بعد از گذشت 24 ساعت رفع نشد مشترکین می توانند به مرکز مخابرات مربوطه مراجعه و یا با شماره تلفن 2090 واحد ارتباط مردمی شرکت مخابرات استان تهران تماس حاصل کنند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.