کدخبر :172269 پرینت
23 دی 1393 - 00:23

نخستین دوره انتخابات شورای مرکزی خانه های مطبوعات ایران برگزار شد

نخستین دوره انتخابات شورای مرکزی خانه‌های مطبوعات با حضور نامزدهایی از ۱۶ استان کشور، پیش از ظهر یکشنبه در محل موسسه مطبوعاتی نشرآوران برگزار شد.

متن خبر

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت ارشاد، در ابتدای مراسم، کاندیداهایی که پیشتر برای حضور در شورای مرکزی خانه‌های مطبوعات ثبت‌نام کرده بودند، به معرفی خود و اعلام برنامه‌هایشان پرداختند.

در نخستین دوره انتخابات شورای مرکزی خانه‌های مطبوعات، 2 نفر به عنوان سرپرست دفاتر نشریات و رسانه‌ها، 5 نفر به نمایندگی از روزنامه‌نگاران، 7 نفر به نمایندگی از مدیران مسئول رسانه های محلی، 2  نفر از مسوولین نمایندگی دفاتر خبرگزاری‌ها و 4 نفر هم به عنوان بازرس این شورا ثبت نام کرده بودند.

پس از معرفی و اعلام برنامه‌های هر یک از نامزدهای اولین دوره انتخابات شورای مرکزی خانه‌های مطبوعات، رای‌گیری آغاز شد و هیات اجرایی متشکل از نمایندگانی از معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد و هیات رئیسه سنی، به شمارش آرای اخذ شده پرداختند.

مجموع آرای شمارش شده در 5 بخش بازرسین، دفاتر خبرگزاری ها، روزنامه نگاران، نمایندگی و سرپرستی نشریات سراسری و مدیران مسوول، نتایج زیر را در بر داشت:

در بخش بازرسین، مهدی جهاندیده با ۱۶ و محمد کمالی با ۱۵ رای به عنوان بازرسین این شورا انتخاب شدند.

در بخش خبرگزاری‌ها، کاظم شاملو با ۲۰ رای به عنوان نماینده دفاتر خبرگزاری ها به ترکیب شورای مرکزی خانه های مطبوعات ایران راه یافت.

در بخش روزنامه‌نگاران، کیانوش رستمی با ۲۴ ، محمود محمودی با ۱۸ و علی هوشمند با ۱۶ رای انتخاب شدند.

در بخش نمایندگی و  سرپرستی نشریات سراسری حسین شهابی با ۲۳ رای به ترکیب این شورا راه یافت.

همچنین در بخش مدیران مسئول، مصطفی کواکبیان با ۱۳ رای انتخاب شد. در این بخش همچنین سید جلال فیاضی و فریدون معتمدیان هر کدام ۱۱ رای به دست آوردند که مطابق اساسنامه، رای‌گیری مجدد برای انتخاب یک نفر از بین این دو انجام شد که پس از اخذ ۲۵ رای، فریدون معتمدیان با کسب یک رای بیشتر از فیاضی و با ۱۳ رای به عنوان عضو اصلی به شورای مرکزی خانه‌های مطبوعات راه پیدا کرد.

بنابراین گزارش، در بخش مدیران مسوول، سید جلال فیاضی، در بخش خبرگزاری ها اسد فلاح در بخش روزنامه نگاران بابک رحیمیان، در بخش سرپرستی عارف گوزلی و در بخش بازرسین مهدی صمیمیان با 13، 6، 13، 7 و 13 رای به عنوان اعضای علی البدل این شورا در هر یک از بخش های 5 گانه انتخاب شدند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.