کدخبر :172132 پرینت
17 دی 1393 - 03:08

برپایی کنفرانس توسعه نظام تامین مالی در ایران با مشارکت بانک ملت

هفتمین کنفرانس توسعه نظام ‏‏تأمین مالی در ایران، به همت گروه مالی و سرمایه‏ گذاری مرکز مطالعات تکنولوژی دانشگاه صنعتی شریف، بانک ملت و شرکت تامین سرمایه بانک ملت برگزار می شود.

متن خبر

به گزارش سیتنا، این کنفرانس ۱۰ و ۱۱ اسفندماه سال جاری و با مشارکت بانک توسعه اسلامی و سایر نهادهای معتبر بازار پول و سرمایه کشور در سالن همایش های بین المللی صدا و سیما برپا خواهد شد.

بر اساس این گزارش، از عمده برنامه‏ های این کنفرانس، ارائه برنامه‏ ها و سیاست‏ های دولت و تصمیم‏ گیران برای توسعه نظام ‏‏تأمین مالی در قالب سخنرانی‏ های کلیدی، انتقال تجربیات شرکت‏ ها و مؤسسات داخلی و برخی شرکت‏ های معتبر بین‏ المللی در حوزه الگوها و شیوه‏ های ‏‏تأمین مالی در قالب برگزاری میزگردها و پانل‏ های تخصصی و برگزاری کارگاه‏ ها و سمینارهای آموزشی خواهد بود.

بر این اساس، محور اصلی کنفرانس هفتم، تأکید بر توسعه نوآوری‌‏های مالی در ایران و استفاده از فضای مثبت ایجاد شده بین‏ المللی برای استفاده از ابزارهای تأمین مالی بین‏ المللی در نظر گرفته شده است.

همچنین ایجاد بستر مناسب برای حضور و مشارکت بانک‏ ها و مؤسسات مالی و اعتباری، حضور مناسب و شایسته نهادها و ارگان‏ های صنعتی و اجرایی، مشارکت نهادهای آموزشی معتبر و طراحی کارگاه‏ های آموزشی و نشست‏های تخصصی مورد نیاز نظام تأمین مالی کشور از ویژگی‏ های بارز این کنفرانس در سال جاری خواهد بود.

برای ورود به وب سایت ویژه کنفرانس، اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.