کدخبر :17119 پرینت
16 مهر 1393 - 17:11

دسترسی به دنیایی از محتوا در پرتال پردیس همراه اول

متن خبر

پرتال پردیس همراه اول با حضور وزیر اسبق ارتباطات و فناوری اطلاعات و دبیر شورای عالی فضای مجازی در سالن اختصاصی همراه اول در نمایشگاه «ایران تلکام 2014» رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار سیتنا، در این مراسم، دکتر "محمد حسن انتظاری" دبیر شورای عالی فضای مجازی و دکتر "رضا تقی پور" عضو حقیقی شورای عالی فضای مجازی و سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از پرتال پردیس همراه اول رونمایی کردند.

همراه اول در نمایشگاه ایران تلکام 2014، دنیایی از محتوای هنری، سرگرمی، موسیقی، فیلم، برنامه های کاربردی موبایل، بازی، عکس، انیمیشن، کلیپ های آموزشی، تصویری و ... را در «پردیس همراه اول» برای مشترکین خود گرد آورده است.

علاقمندان با ورود به سایت پردیس اول می توانند به راحتی شبکه های تلویزیونی را به طور زنده و از طریق اینترنت پرسرعت نوترینو تماشا کنند و کلیپ های ویدیویی مورد نظر خود را همان جا ببینند.

 

همچنین همراه اولی ها می توانند در پردیس همراه اول هر فیلم، موسیقی، و بازی که دوست دارند به دوستان و آشنایان خود هدیه دهند.

 

دسترسی به پردیس همراه اول از سه طریق «ورود به سایت mpardis.mci.ir از مرورگر گوشی یا تبلت دارای سیم کارت همراه اول»، «ورود به سایت pardis.mci.ir با مرورگر کامپیوتر شخصی» و «نصب اپلیکیشن «پردیس همراه اول» روی گوشی»، امکانپذیر است.

 

برای استفاده از امکانات پردیس همراه اول نیازی به پرداخت با کارت های بانکی و اینترنتی نیست و علاقمندان می توانند به سادگی از طریق پرداخت آسان به کمک روشهای همیشگی شارژینگ همراه اول (قبض برای مشترکین دائمی و اعتبار برای مشترکین) استفاده کنند.
انتهای پیام

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.