کدخبر :17068 پرینت
14 مهر 1393 - 16:12

عضو ارشد کمیسیون صنایع در گفت‎وگو با سیتنا: آماده نبودن زیرساخت‎ها عامل اصلی اختلالات اخیر شبکه‎ی تلفن همراه است

متن خبر

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی درباره اختلالات شبکه‎ی تلفن همراه کشور، گفت: اپراتورها زیرساخت فنی و اصلی را از قبل آماده نکردند و امروز این اختلالات برای مشترکان تلفن همراه به وجود آمده است.

 

سید محمد بیاتیان در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا در خصوص اختلالات در شبکه‎ی تلفن همراه کشور به دنبال توسعه‎ی شبکه برای ارائه‎ی خدمات نسل بالا، گفت: درخصوص اختلال ایجاد شده در شبکه‎ی تلفن‌ همراه باید پیش از تایید اصلی، آزمایش‌ها انجام می‌شد؛ طبیعتاً برای شروع هر فعالیتی، باید به لحاظ فنی آزمایش‌های لازم انجام شود تا کمترین مشکل و آسیب در زمان استفاده و بهره‌وری ایجاد شود.

 

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی، اذعان داشت: متاسفانه در حوزه‎ی تلفن همراه با مشکلات زیادی مواجه هستیم و این اختلالات ایجاد شده در این مدت، مورد توجه بسیاری از نمایندگان است و در حال پیگیری این موضوع از وزارت ارتباطات هستیم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن در خانه ملت، عدم آماده سازی بستر مناسب برای ارائه‎ی خدمات نسل بالا را عامل اصلی این مشکلات دانست و خاطرنشان کرد: زیرساخت فنی و اصلی را از قبل آماده نکردند و امروز این اختلالات برای مشترکان تلفن همراه به وجود آمده و اپراتورها باید هر چه سریعتر در جهت رفع این مشکلات اقدام کنند.

بیاتیان درباره‎ی اقدامات نمایندگان مجلس برای رفع این مشکلات، گفت: تذکر نمایندگان به وزارت ارتباطات به صورت شفاهی بوده و از سوی دیگر با معاون پارلمانی این وزارت صحبت کردیم و منتظر وعده‎ی دوستان برای رفع اختلالات شبکه تلفن همراه کشور هستیم.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.