آشنایی با سرویس های ارزش افزوده شرکت مخابرات
شرکت مخابرات استان تهران سرویس های فکس اینترنتی، سرویس آهنگ درخواستی، سرویس آوای انتظار تلفن ثابت، سرویس منشی تلفنی اینترنتی، سرویسهای آموزشی محتوا محور و سرویس پخش پیام صوتی را در قالب سرویس های خدمات ارزش افزوده ارایه می دهد.
به گزارش سیتنا به نقل از ستاد خبری گروه مخابرات، این شرکت سرویس های فکس اینترنتی، سرویس آهنگ درخواستی، سرویس آوای انتظار تلفن ثابت، سرویس منشی تلفنی اینترنتی، سرویسهای آموزشی محتوا محور و سرویس پخش پیام صوتی را در قالب سرویس های خدمات ارزش افزوده ارایه می دهد.
بر اساس این گزارش با سرویس فکس اینترنتی مشترکان میتوانند نسبت به ارسال و دریافت فکس بدون نیاز به دستگاه فکس و خط تلفن با دارا بودن شماره ی فکس اختصاصی اقدام کرده و با ایمیل و پیام کوتاه از وضعیت ارسال فکس خود آگاه شوند.
همچنین با سرویس آهنگ درخواستی امکان ارسال آهنگ مورد نظر از طریق تماس با تلفن مخاطب و ضبط و ارسال پیام صوتی شخصی همراه با آهنگ مورد نظر وجود دارد.
علاوه بر این با سرویس آوای انتظار تلفن ثابت امکان انتخاب و پخش آهنگ مورد نظر هنگام انتظار مکالمه برای اولین بار بر روی شبکه تلفن ثابت و بدون نیاز به تجهیزات و سخت افزار خاص فراهم آمده است.
این گزارش می افزاید در سرویس منشی تلفنی اینترنتی که نوعی تلفن گویای تحت وب است امکان پاسخگویی به سوالات مشتریان و نیازهای آنان و ثبت پیام صوتی موردنظر، حتی در زمانیکه امکان پاسخگویی به تلفن وجود ندارد بدون نیازبه سخت افزار یانصب برنامه و مدیریت آسان وهمیشگی پیامهای تلفنی تنهابا اتصال به اینترنت که موجب کاهش هزینه های ناشی ازاستخدام افراد برای پاسخگویی، بهبود مشتری مداری وارتباط بامشتریان، پشتیبانی 24 ساعته درهفت روزهفته و فراهم آوری فرصت کافی برای پاسخگوی به به تمامی تماسهای تلفنی است فراهم می باشد.
در سرویس های آموزشی محتوا محور و در بخش فرهنگی ،نوای مولانا، شاهنامه ی فردوسی، ندای حافظ، اشعارشاملو، ندای سهراب، اشعارنیما، گلستان سعدی و همچنین خاطرات جنگ دکترالهی قمشه ای، تقویم تاریخ در بخش مذهبی استخاره ی گویا، استخاره ی زنده، ختم قرآن، نهج البلاغه، آموزه های استادمطهری، نواهای مذهبی، ندای ولایت، ندای حکمت، اوقات شرعی، ندای وحی، پاسخگویی به مسائل شرعی، در بخش اقتصادی نرخ ارز،سکه و طلا، تبلیغات و نیازمندی ها،در بخش اجتماعی نظرسنجی، امور بهزیستی، صدقات تلفنی و در بخش بهداشتی/ سلامتی ازدواج، کمکهای اولیه، تقویم بارداری، ندای بهداشت، ندای سلامت، مبارزه بااعتیاد در بخش مشاوره ها مشاوره حقوقی، مشاوره روان شناسی، مشاوره چاپ و نشر،مشاوره صنعتی، مشاوره پزشکی، مشاوره ترک اعتیاد امکان پذیر است.
براساس این گزارش در سرویس خدمات ارزش افزوده پیام صوتی امکان ارسال پیامهای تلفنی با کامپیوتر به صدها یا هزاران گیرنده در یک لحظه، امکان برقراری تماس با لیستی از شماره ها و اعلام پیغامهای خاص از قبیل بدهی قبوض، وامها و مناسبتهای ویژه، همچنین مدیریتی و شخصی (مانند هشدار/ یادآوری)، امکان تعیین زمانبندی برای تماس در روزها و ساعات خاص، امکان تعریف خطوط مجزا برای سیستم انتشار پیام صوتی، ارایه ی گزارش های متنوع درباره هر تماس، موفق یا نا موفق بودن آن و همچنین تعداد تماسهای برقرار شده با هر شخص، امکان تشخیص مشغولی یا جواب ندادن خط و سعی مجدد تا زمان آزاد شدن یابرداشتن گوشی، امکان گرفتن تاییدیه از مخاطب درصورت شنیدن پیغام وجود دارد.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید