کدخبر :16519 پرینت
17 شهریور 1393 - 10:50

گسترش همکاری های دو جانبه پست و همراه اول

متن خبر

نشست مشترک پست و همراه اول در راستای گسترش همکاری های دو جانبه و استفاده بهینه از ظرفیت ها و قابلیت های این دو شرکت روز جاری برگزار شد.

 

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی شرکت پست، در این نشست که ملکی تبار رییس مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و امنیت نهاد ریاست جمهوری، سرائیان عضو هیات مدیره و آصفی خوشوقت مدیرکل نوآوری و توسعه کسب و کار شرکت همراه اول، مهری رییس هیات مدیره و مدیرعامل، نجاری عضو هیات مدیره، میرزایی مدیرکل مرکز فناوری اطلاعات، حی شاد مدیرکل ایجاد، توسعه و راهبری سرویس های نوین، ترابی مدیرکل روابط عمومی و هادوی مدیرکل استان تهران و تجزیه مبادلات شرکت پست حضور داشتند در خصوص همکاری در زمینه ارایه خدمات پستی از طریق بسترهای ارتباطی شرکت همراه اول و اجرای بهینه طرح "همراه پست"بحث و تبادل نظر شد.

بر اساس این گزارش شرکت پست قصد دارد در راستای گسترش خدمات مبتنی بر فناوری اطلاعات و تامین آسایش و رفاه حال هموطنان در قالب سرویس "همراه پست" اکثر خدمات پستی عرضه شده در بستر محیط های مجازی و اینترنت نظیر پی گیری و رهگیری مرسولات، استعلام نرخ پستی، استعلام نشانی، پست یافته، استعلام کدپستی، اعلام الکترونیکی از طریق پیامک و غیره را از طریق زیرساخت های ارتباطی در تلفن همراه همچون USSD ارسال پیام از طریق کد دستوری به مخاطبان و مشتریان خود ارایه نماید.

از مزایای ارایه این خدمات می توان به پوشش فراگیر و سهولت دسترسی ،تسریع در خدمت رسانی، برقراری ارتباطات تعاملی، امکان ارایه خدمات جدید و متنوع و روش ارتباطی سریع و آسان، کاهش هزینه­ها و بهبود عملکرد فرآیند برای مشتری و ایجاد ارزش افزوده برای شرکت پست اشاره کرد.

خاطرنشان می سازد یکی از امکاناتی که شرکت های تلفن همراه در اختیار کاربران قرار داده است استفاده از کدهای USSD بر روی تلفن همراه است که از این طریق فاصله کاربر تا ارایه دهنده سرویس مورد نظر بدون نصب هیچ گونه نرم افزاری بر روی گوشی تلفن همراه، تنها گرفتن چند عدد است.

 

کدهای USSD به معنای شماره‌هایی مثل *، # است. در حال حاضر با کدهای USSD می‌توان اموری نظیر انتقال وجه، اعلام موجودی، خرید شارژ، پرداخت قبوض و غیره را انجام داد.

انتهای پیام

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.