کدخبر :16490 پرینت
15 شهریور 1393 - 13:43

واعظی: اجرای طرح سلامت یکی از موفقیت‎های دولت یازدهم است

متن خبر

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور در نماز جمعه جوین در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه، بر دغدغه دولت تدبیر و امید، در ایجاد شغل برای جوانان ایران اسلامی تاکیدکرد.

 

به گزارش سیتنا، دکتر واعظی بر توجه دولت به معیشت و اقتصاد مردم تاکید کرد و گفت: خوشبختانه دولت تاکنون تلاش کرده، تورم را کنترل کند و تورم 44 درصدی را به 23 درصد رسانده است.

 

وی با اشاره به اینکه تلاش دولت یازدهم، توجه به ارزش های دینی و ارتقاء فرهنگ و اخلاق است، ادامه داد: موفقیت در سیاست‎های خارجی و تعامل با کشورهای دنیا از دستاوردهای این دولت است.

 

وزیر ارتباطات با بیان اینکه اهمیت فناوری اطلاعات به عنوان پیشران توسعه در کشور بر هیچکس پوشیده نیست، افزود: تلاش می کنیم اقتصاد کشور از حالت رکود خارج شده و به سمت رونق پیش رود.

 

واعظی تصریح کرد: ایجاد شغل برای فرزندان ایران اسلامی، از دغدغه های دولت تدبیر و امید است و رونق اقتصادی به ما کمک خواهد کرد تا بتوانیم برای فرزندانمان شغل ایجاد کنیم.

 

وی بر تثبیت پول ملی و افزایش بهای آن تاکید کرد و افزود: اجرای طرح سلامت یکی از موفقیت‎های دولت یازدهم است.

 

وزیرارتباطات، با تاکید بر نقش امام خمینی در بیداری اسلامی کشور ایران و سایر کشورهای جهان افزود: امروز همه مسلمانان به دنبال مردم سالاری دینی هستند و اگر ملت فلسطین امروز می ایستد و مقاومت می کند از اندیشه ناب امام خمینی الگو گرفته است.
انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.