مدیرعامل شرکت مخابرات ایران: با کمک وزارت ارتباطات به تمام نقاط ایران خدمات مخابراتی ارایه خواهیم داد
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: از آنجایی که امروزه حوزه ارتباطات، بیشتر نیازهای مردم را پوشش می دهد، لذا توسعه جوامع بشری مرهون پیشرفت ارتباطات کشور است، بنابراین خدمات مخابراتی باید هموراه به روز باشد.
به گزارش سیتنا، مهندس ابراهیمی که در جلسه تودیع و معارفه مدیرکل دفتر مدیرعامل سخن می گفت، افزود: ما به عنوان بزرگترین و قدیمی ترین متولی ارتباطات در کشور، باید تمام توان خود را در راه این پیشرفت بکار ببندیم.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با تأکید بر اینکه همواره باید با تجهیزات و امکانات جدید در ارایه خدمت به مردم به روز باشیم، گفت: در هر کجای کشور، مردم چه در شهر و چه در روستا، شرکت مخابرات را می شناسند. پس باید نسبت به تعهدات خود جدی باشیم.
وی به ارتباط مردم با یکدیگر از طریق تلفن ثابت، تلفن همراه و اینترنت اشاره و خاطرنشان کرد: یک بیمار برای انجام مراحل درمان و ارتباط با پزشک خود به تلفن نیاز دارد یا اینکه کسب و کار بیشتر مردم وابسته به ارتباطات مخابراتی می باشد، باید با تلاش خود همواره این ارتباط را برای مردم حفظ کرده و توسعه دهیم.
مهندس ابراهیمی انتظار مردم از مخابرات به عنوان یک شرکت بزرگ را، نقطه مثبت برای این شرکت دانست و اظهار کرد: با کمک وزارت ارتباطات به تمام نقاط ایران خدمات مخابراتی ارایه خواهیم داد، از این رو، هر کجا هم که تعهد نداشته باشیم در قالب یک کار جدید و با حمایت وزارت، کار خواهیم کرد.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، انجام کار خوب و صحیح با محدودیت ها و کاستی ها را از خصوصیات کاری یک مدیر موفق نام برد و گفت: اگر هر شرکت مخابرات استانی بر اساس ضوابط و الگوهای صحیح و با درایت های مدیریتی کار کند، قطعا ضرر و زیان متوجه آن شرکت نخواهد شد.
مهندس ابراهیمی، در پایان این مراسم از خدمات مهندس شیوا تقدیر و مهندس شهاب لطفعلی را به عنوان مدیرکل دفتر مدیرعامل معرفی کرد.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید