کدخبر :16066 پرینت
19 مرداد 1393 - 13:36

مدیرعامل پرداخت نوین: بار تراکنش های بانکی تغییر کرده است/ مرکز پولی و بانکی پرداخت‌‌ نوین ایجاد می‎شود

متن خبر

مدیرعامل شرکت پرداخت نوین، گفت: نیمی از تراکنش های شاپرک سال گذشته مربوط به مانده گیری از حساب های بانکی بود که این میزان پس از دریافت کارمزد از دریافت کنندگان خدمات واقعی شد و تغییر کرد.

 

به گزارش خبرنگار سیتنا، احمد میردامادی در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار داشت: میزان مانده گیری پس از دریافت کارمزد از دریافت کنندگان خدمات در برخی از شبکه ها تا 50 درصد تغییر کرده است.

 

وی در مورد هزینه مانده گیری حساب های بانکی در شبکه بانکی، گفت: این هزینه ها از ابتدا توسط بانکهای عامل پرداخت می شد و رقم آن تغییری نکرده بلکه مرجع پرداخت کننده تغییر کرده است.

 

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته نیمی از تراکنش های شاپرک مربوط به مانده گیری از حساب های بانکی بود که این مانده گیری ها واقعی نبود به طوری که در یک مورد در کمتر از 24 ساعت 10 هزار مانده گیری از یک دستگاه انجام شده بود که شاید دلیل آن اعتباربخشی به دستگاه مربوطه می شد.

 

میردامادی از توافقات صورت گرفته میان شرکت پرداخت نوین با دانشگاه امیرکبیر برای استفاده از توان دانشگاهی جهت ایجاد یک مرکز پولی و بانکی مشترک خبر داد و گفت: این شرکت با دانشگاه امیرکبیر برای استفاده از توان دانشگاهی جهت ایجاد یک مرکز پولی و بانکی مشترک به ویژه در بخش امنیت بهره گیری می کند و این مرکز ترکیبی از کار آکادمی و تجاری در بخش پرداخت های نوین خواهد بود.

 

وی با تاکید بر اینکه دریافت مجوز بانک مرکزی برای سرمایه گذاری در بخش گسترش کیف پول همراه در کشور در دستور کار قرار دارد، اظهار داشت: در توسعه فناوری در بخش استفاده از کیف پول الکترونیکی در حوزه حمل و نقل با شهرداری تهران همکاری می کنیم.

 

میردامادی درباره بکارگیری اندک از پایانه های تلفن همراه، ادامه داد: پایانه های تلفن همراه می توانند منجر به ایجاد شبکه مدرن فروش شوند که کوچک بودن و کاربردی بودن آنها از مزیتشان محسوب می شود، در عین حال زمینه گسترش شبکه پایانه ها در کشور را فراهم می کند.

 

مدیر عامل شرکت پرداخت نوین گفت: توافقاتی در حوزه های حمل و نقل هوایی، قطارهای مسافری (رجاء) و سازمان گردشگری برای کاربردی کردن ابزارهای نوین این شرکت صورت گرفته است.

 

میردامادی شبکه های پایانه های فروش، خودپردازها و کیوسک های خدمات رسان را از محصولات انحصاری که این شرکت بر روی آن کار کرده، اعلام کرد و اظهار داشت: در بخش پرداخت های اینترنتی طی یکسال گذشته با همکاری شاپرک اقدامات گسترده تری انجام شده است.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.