اهدای تندیس زرین سرآمدی به روابط عمومی همراه اول
در سومین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران، از میان روابط عمومی های برتر کشور، روابط عمومی همراه اول به عنوان روابط عمومی سرآمد معرفی و تندیس زرین دریافت کرد.
به گزارش سیتنا از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، عصر روز چهارشنبه 4 تیرماه در سومین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران که در سالن خلیج فارس محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد، از روابط عمومی های برتر کشور با اهدا تندیس و نشان ویژه تقدیر به عمل آمد.
در این همایش که با همکاری سازمان ملی استاندارد ایران برگزار شد، پس از ارزیابی روابط عمومی های برتر کشور بر اساس مدل تعالی سازمانی EFQM، روابط عمومی های سرآمد در سه سطح زرین(با کسب حداقل 750 امتیاز)، سیمین(با کسب حداقل 650 امتیاز) و بلورین(با کسب حداقل 550 امتیاز) معرفی شدند.
روابط عمومی همراه اول نیز که در ارزیابی های صورت گرفته بیش از 750 امتیاز کسب کرده بود، ضمن معرفی به عنوان روابط عمومی سرآمد، تندیس زرین و نشان تعالی سه ستاره دریافت کرد.
در این مراسم هوشمند سفیدی دبیر سومین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی، طی سخنانی ضمن برشمردن ویژگی های روابط عمومی سرآمد، آنرا روابط عمومی نخبه نامید و گفت: روابط عمومی سرآمد متمایز از دیگران است، به عبارتی رهبر و لیدر سایر روابط عمومی هاست.
وی افزود: هدف از برگزاری چنین همایشی رسیدن به یک استاندارد ملی برای فعالیت روابط عمومی هاست. همچنین ارائه نمایی از یک روابط عمومی پیشرفته و ایجاد نظام پایش منظم روابط عمومی های کشور از دیگر اهداف این همایش است.
سفیدی گفت: ارزیابی های صورت گرفته برای معرفی روابط عمومی های سرآمد، با 81 شاخص در قالب 8 شاخص کلی صورت گرفته است.
گفتنی است مدل تعالی سازمانی EFQM یک استاندارد اروپایی است که به عنوان ابزاری قوی برای سنجش میزان استقرار سیستم ها در سازمان های مختلف بکار گرفته می شود.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید