کدخبر :15272 پرینت
01 تیر 1393 - 19:21

آغاز ارائه‎ی خدمات نسل سوم به مشترکان همراه اول در تبریز از ابتدای شهریورماه جاری!

متن خبر

مدیرعامل شرکت مخابرات آذربایجان شرقی، در حالی از ارائه‎ی خدمات نسل سوم تلفن همراه در مرکز این استان از ابتدای شهریور ماه سال جاری خبر می‎دهد که تا کنون سازمان تنظیم مقررات مجوزی به سایر اپراتورها برای ارائه‎ی خدمات نسل سوم پس از پایان دوره‎ی حفاظت رایتل، نداده است.

 

به گزارش خبرنگار سیتنا از روابط عمومی مخابرات آذربایجان شرقی، "محمد فرقانی" ضمن اشاره به اختلال دو هفته‎ای در شبکه‎ی همراه اول در این استان، گفت: خدمات ارتباطی همراه اول در این استان تا 15 تیر ماه جاری به مدت دو هفته دچار اختلال خواهد بود.

 

وی، ادامه داد: این اختلال در شبکه ارتباطات سیار استان به جهت نوسازی و ارتقای شبکه و ارایه خدمات جدید خواهد بود.

 

وی با اشاره به واگذاری 220 هزار سیم کارت دایمی و اعتباری تلفن همراه در استان در سال گذشته، از برنامه این شرکت برای واگذاری 200 هزار سیم‎کارت در سال جاری خبر داد.

 

فرقانی با اعلام اینکه شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول) برای نخستین بار در کشور ارایه خدمات نسل سوم تلفن همراه را از تبریز آغاز می‎کند، گفت: از ابتدای شهریور امسال این سرویس در مناطقی از تبریز عملیاتی می شود.

 

گفتنی است؛ اگرچه پیش از این، وزیر ارتباطات تاکید کرده بود که پس از پایان دوره‌‎ی انحصار رایتل، امکان ارائه‎ی سرویس‎های نسل سه برای سایر اپراتورها فراهم خواهد شد، ولی رگولاتوری شرایطی را برای اپراتورهای متقاضی ورود به نسل سه در نظر گرفته و تاکید کرده است که تا زمان تحقق تمامی این شروط به اپراتورها مجوز ورود به نسل‎های بالاتر داده نخواهد شد؛ حال مشخص نیست مدیرعامل استان آذربایجان غربی با چه مجوزی خبر از ارائه‎ی سرویس‎های نسل سه در مرکز این استان از ابتدای شهریور ماه می‎دهد؟!

انتهای پیام

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.