جایزهی ملی کیفیت در "ICT" ارتقاء خدمات زیربنایی دولت الکترونیک را بههمراه دارد
دبیر شورای سیاستگذاری جایزهی ملی کیفیت، گفت: کیفیت و مدیریت عامل اصلی توانمندی در رقابت های جهانی است و ارتقاء سطح کیفیت در خدمات دولت الکترونیک را به همراه دارد.
به گزارش سیتنا، مهندس خسروی در جلسهی توجیهی جایزهی ملی کیفیت در عرصهی ICT، گفت: این مدل جایزه با رویکرد اصلی نوآوری، یادگیری، برمبنای رضایت مشتریان توسط متخصصان داخلی تدوین شده است.
وی به پیشنهاد طراحی و برگزاری جایزهی ملی کیفیت ICT به عنوان ابزار تشویقی توسط شرکت زیرساخت اشاره کرد و افزود: در جلسهی شورای معاونین وزارتخانه، در حضور وزیر ارتباطات این طرح تصویب شد.
مدیرعامل زیرساخت، هدف از برگزاری این جایزه را ارتقاء کیفیت در ارائهی خدمات زیربنایی دولت الکترونیک دانست و ادامه داد: مزایای رقابتی این نوع خدمات در اقتصاد ملی ،انتقال دانش و نهادینه سازی فرهنگ مدیریت کیفیت و خود ارزیابی در حوزهی ICT است.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید