کدخبر :14452 پرینت
15 اردیبهشت 1393 - 07:32

فروش ویژه سیم کارت دانشجویی همراه اول در نمایشگاه کتاب

متن خبر

اپراتور اول تلفن همراه کشور در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به دانشجویان سیم کارت ویژه دانشجویی ارائه می کند.

به گزارش سیتنا (CITNA.IR)، فروش سیم کارت دانشجویی همراه اول با قیمت 5000 تومان و شارژ اولیه 3000 تومان به عهده کارشناسان همراه اول شرکت خدمات اول مخابرات است.

از مهمترین ویژگیهای سیم کارت دانشجویی می توان به ارسال 60 پیامک، 60 دقیقه مکالمه و 60 مگابیت حجم GPRS به صورت رایگان در سه ماه متوالی اشاره کرد. از دیگر مزایای این طرح تخفیف 10% مکالمه و ارسال پیام دانشجو به دانشجوی درون شبکه ای است.

 

جمعه رویایی طرح جدید دیگری است که در آن دارندگان سیم کارت دانشجویی با شماره گیری کد #44*111* می توانند از تاریخ 10/02/93 تا 27/04/93 مکالمه درون شبکه ای دانشجو به دانشجویی رایگان داشته باشند.

متقاضیان می توانند با در دست داشتن کارت ملی و کارت دانشجویی برای دریافت سیم کارت ویژه به غرفه های همراه اول در نمایشگاه کتاب در ضلع شرقی و غربی مراجعه نمایند.

لازم به ذکر است امسال همراه اول علاوه بر فروش سیم کارت دانشجویی، به ارائه خدمات ارزش افزوده و پاسخگویی و راهنمایی مشترکین حاضر درنمایشگاه و ارائه آخرین دستاوردها و سرویس های نوین خود پرداخته است.

 

بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، از روز چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه، به مدت ۱۰ روز، در مصلی بزرگ تهران برگزار می شود.

انتهای پیام

 

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

دیدگاه‌ها

انقدافتضاحه که من روزدوم نمایشگاه خریدم ولی هنوز وصل نشده واقعن متاسفم براتون

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.