ایجاد مزیت رقابتی در بازار با ورود اپراتور دوم پست
مدیرعامل شرکت پست، گفت: با ورود اپراتور دوم، پست چابک تر شده و طبیعتاً یک مزیت رقابتی ایجاد میشود.
به گزارش سیتنا، "حسین مهری" با استقبال از حضور اپراتور دوم در بخش پست، افزود: استراتژی ما این است که اپراتور دوم فعال شود.
وی گفت: با حضور اپراتور دوم پست چابک تر شده و بر کیفیت خدمات می افزاید.
مدیر عامل شرکت پست، اظهار داشت: می توان یک هم افزایی با اپراتور دوم داشت و طبیعتاً یک مزیت رقابتی ایجاد کرد.
به گفته مهری، حضور اپراتور دوم، منجر به رقابتی شدن قیمت ها شده و بر کیفیت خدمات ارایه شده به مردم می افزاید.
وی در ادامه افزود: در عین حال، امکانات و تجهیزاتی داریم که می توانیم در اختیار اپراتور دوم قرار داده و آن بخشها را فعال تر کنیم.
شایان ذکر است، دکتر واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در همایش تبیین رویکردها و برنامه های شرکت پست " نوآوری و افزایش خدمات با کیفیت بالا" را شعار سال 93 پست اعلام کرد.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید