کدخبر :12161 پرینت
22 دی 1392 - 14:04

آغاز بومی سازی تجهیزات شرکت ارتباطات زیرساخت

متن خبر

مدیرکل دفتر طرح های جامع و تدوین استانداردها از بومی سازی تجهیزات شرکت ارتباطات زیرساخت با سفارش تولید دو دستگاه تجهیزات انتقال نوری (Roadm) و تجهیزات انتقال الکتریکی 10 گیگا بیت بر ثانیه( SDH رده 64) خبر دارد.

به گزارش سیتنا، مهندس "غفارتبریزی" افزود: در حال حاضر در حال تبادل قرارداد تجهیزات انتقال نوری (Roadm) با مرکز تحقیقات مخابرات ایران و تجهیزات انتقال الکتریکی (SDH ردة 64)، با دانشگاه صنعتی شریف هستیم.

 

وی ادامه داد: در شرکت ارتباطات زیرساخت تا به امروز تابع خرید کالا و خدمات بودیم و سفارش کالا نداشتیم؛ اما امروزبا توجه به اینکه  حق مالکیت معنوی این سفارشات به نام شرکت ارتباطات زیرساخت ثبت می شود، این مهم می تواند شرکت را در راستای رسیدن به اهداف مقابله با تحریم ها، یاری دهد.

 

مدیرکل دفتر طرح های جامع و تدوین استانداردها، گفت: این سفارشات براساس نیاز این شرکت انجام شده و حق و حقوق شرکت نیز در آن کامل رعایت شده است، به طوری  که در هر مرحله نتایج تحقیقات، به گروههای مطالعاتی ارائه می شود.

 

وی افزود:مدت زمان انجام سفارشات از زمان عقد قرارداد 2 سال است که با ساخت دو دستگاه ازتجهیزات انتقال نوری و الکتریکی وتایید آن توسط شرکت ارتباطات زیرساخت، تولید انبوه در جهت مقابله با تحریم ها آغاز می شود.

 

غفارتبریزی در پایان تصریح کرد: تولید دانش و بومی سازی به واسطه شرکت ارتباطات زیرساخت، بزرگترین دستاورد این پروژه، در استفاده از سرمایه های داخلی است.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.