کدخبر :309501 پرینت
02 آبان 1403 - 15:55

نمایشگاه تلکام 1403 با شعار مخابرات پایدار در عصر هوش مصنوعی برگزار می‌شود

بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی مخابرات، فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال با شعار «مخابرات پایدار در عصر هوش مصنوعی» از سوم تا ششم دی ماه سال جاری در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود و بازدیدکنندگان می توانند از ساعت هشت صبح تا 15 از این نمایشگاه دیدن کنند.

متن خبر

به گزارش خبرنگار سیتنا، بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی مخابرات، فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال با شعار «مخابرات پایدار در عصر هوش مصنوعی» از سوم تا ششم دی ماه سال جاری در محل مرکز نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود و بازدیدکنندگان می توانند از ساعت هشت صبح تا 15 از این نمایشگاه دیدن کنند.

با توجه به نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در عصر حاضر و از سوی دیگر جایگاه ویژه و مهم برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی در تبادل اطلاعات فنی، بازرگانی و آشنایی صاحبان صنایع و پژوهشگران و دست اندرکاران با آخرین دستاوردهای صنعتی و فناوری روز دنیا، نمایشگاه مخابرات، فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال نقش مهمی در توسعه این صنعت ایفا می‌نماید.

در نمایشگاه تلکام با آخرین تکنولوژی‌ها و ابتکارهای حوزه ICT آشنا خواهید شد که برای بهبود تجهیزات و خدمات از اهمیت بسزایی برخوردار است.

آشنایی با جدیدترین محصولات و فناوری‌ها، شبکه‌سازی و ایجاد ارتباطات جدید، بهره‌مندی از فرصت‌های تجاری و همکاری‌های جدید، آشنایی با نوآوری‌های بازار و افزایش دانش و مهارت‌ تحلیل رقبا از مزیت های نمایشگاه تلکام است.

این نمایشگاه با هدف ارتقا دانش فناوری و تبادل اطلاعات روز در موضوعات و تم‌های نمایشگاه، معرفی آخرین دستاوردها، توانمندی‌ها و پیشرفت‌های ایران در زمینه اطلاعات و ارتباطات، ارتقا سطح مبادلات تجاری ایران در جهت توسعه صادرات غیرنفتی این کشور، آشنایی با آخرین دستاوردهای علمی و پژوهشی ایران و جهان در زمینه اطلاعات و ارتباطات و تشویق و ترغیب تولیدكنندگان برای رقابت سالم و هدفمند در عرصه فناوری اطلاعات برگزار می شود.

شرکت کنندگان نمایشگاه مخابرات، فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال، شامل انواع آنتن‌ها و کابل‌های مخابراتی، تجهیزات ارتباطات ماهواره‌ای، تجهیزات سنجش و اندازه‌گیری، سیستم‌ها و تکنولوژی تلفن همراه، سوئیچینگ، سیستم‌ها و تکنولوژی پیجینگ، سیستم‌ها و تجهیزات وایرلس/ انواع ارتباطات وایرلس، سیستم‌ها و تجهیزات الکترونیکی و مکانیکی صنایع مخابراتی و ارتباطی، سیستم‌ها و تجهیزات چندرسانه‌ای، سیستم‌های ارتباطات کابلی، سیستم‌های دریافت و ارسال ماهواره‌ای، سیستم‌های گویای ارتباطی/ پست صوتی و تصویری، شبکه‌های ارتباطی و اطلاعاتی و اطلاع رسانی/ تجهیزات شبکه/ امنیت شبکه، نرم افزارها و سخت افزارهای مخابراتی و ارتباطی، وسایل و تجهیزات انتقال و ادغام داده‌ها و گردآوری اخبار و تجارت الکترونیک می شود.

در نمایشگاه تلکام شرکت های حوزه ارتباطات با نمایش توانمندی های خود به سایر رقبا، شرکا و مشتریان، می توانند هم در بازار داخلی و هم در بازار بین الملل حضور تاثیرگذاری داشته باشند.

انتهای پیام

گزارش از زهرا طاهری

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.