کدخبر :11738 پرینت
03 دی 1392 - 21:12

حضور دبیر شورای عالی فضای مجازی در مجلس شورای اسلامی

متن خبر

دبیر شورای عالی فضای مجازی ضمن حضور خود در مجلس شورای اسلامی با رئیس کمیسیون فرهنگی و برخی از اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

 

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی مرکز ملی فضای مجازی، این بازدید به منظور شناخت، تعامل و همفکری بیشتر کمیسیون‌های فرهنگی و صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با مرکز ملی فضای مجازی و مباحث مربوط به بودجه سال ۱۳۹۳ در روز یکشنبه یکم دی ماه برگزار شد.

 

بنا بر این گزارش، مهندس حسن انتظاری، دبیر شورای عالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی در این بازدید با حجت‌الاسلام احمد سالک، رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی و عضو حقوقی شورای عالی فضای مجازی دیدار و گفتگو کرد و بر ضرورت تعامل و نزدیکی هرچه بیشتر این کمیسیون با مرکز ملی فضای مجازی تاکید کرد.

 

در ادامه این دیدار دبیر شورای عالی فضای مجازی با برخی از اعضای کمیسیون صنایع و معادن و کارگروه‌های ارتباطات و فناوری اطلاعات و فناوری‌های نوین این کمیسیون جلسه داشت که اعتبارات و بودجه مرکز ملی فضای مجازی را مورد بررسی قرار دادند. این دیدار با حضور دکتر عزیز اکبریان نایب رئیس اول کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.