کدخبر :10870 پرینت
29 آبان 1392 - 17:37

اجرای پروژهای تحقیقاتی مشترک ایران با چین در حوزه‎‎ی ICT

متن خبر

ایران و چین می توانند در اجرای پروژه های تحقیقاتی و سرمایه گذاری مشترک برای ت:/..سعه صنایع ICT، همکاری دوجانبه داشته باشند.

 

به گزارش سیتنا، دکتر واعظی در حاشیه اجلاس تماس سران آسیا و اقیانوسیه در تایلند و در ادامه جلسات با سران جامعه ارتباطات و فناوری اطلاعات کشورهای آسیا و اقیانوسیه، با وزیر صنعت و ارتباطات چین دیدار و گفتگو کرد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این دیدار، برنامه های وزارت ارتباطات و فن آوری اطلاعات را برای توسعه زیرساخت ها و ارایه خدمات جدید ارتباطی تشریح کرد.

وی با اشاره به ملاقات اخیر روسای جمهور دو کشور در بیشکک تصریح کرد: همکاری بین دو کشور در اجرای پروژه های تحقیقاتی و سرمایه گذاری مشترک برای توسعه صنایع ICT ، در راستای استمرار همکاریهای آتی مفید خواهد بود.

این گزارش حاکی است، وزیر صنعت و ارتباطات چین نیز در این دیدار با تاکید بر گسترش همکاریهای همه جانبه دو کشور ایران و چین به خصوص انجام پروژه های تحقیقاتی و سرمایه گذاری مشترک گفت: مواضع دولت جمهوری اسلامی ایران در خصوص حل و فصل مسائل بین المللی راهگشا است.

 

بر اساس این گزارش، در پایان این دیدار، دو طرف توافق کردند همکاریهای خود را در حوزه های مخابراتی ، پستی و فناوری اطلاعات در مجامع بین المللی گسترش دهند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.