کدخبر :10082 پرینت
27 مهر 1392 - 06:55

استفاده از نماد همنجس بازان در شبکه سه سیما + تصاویر

متن خبر

در حالیکه چندی پیش سایت های خبری درباره استفاده از نمادهای مربوط به همنجس بازان در معابر شهر هشدار داده بودند، به تازگی و در اقدامی سوال برانگیز نماد این گروه منحرف در شبکه سه سیما و به عنوان بخشی از پوشش شرکت کنندگان مسابقه کلید نمایش داده شد.

 

به گزارش سیتنا به نقل از البرزنیوز، روز چهارشنبه 24 مهر 92 بینندگان شبکه سه سیما شاهد پخش مسابقه کلید بودند که در خلال آن به دلیلی نامعلوم کلاه رنگین همنجس بازان بر سر شرکت کنندگان آن رفته بود. این مطلب را یکی از مخاطبان البرزنیوز که بیننده این برنامه بوده نقل کرد.

 

پیش تر و در جریان شادمانی های خیابانی بعد از صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی هم دست کم در یک مورد، کلاه این گروه منحرف روی سر یکی از شهروندان دیده شد که به احتمال نزدیک به یقین ناشی از عدم اطلاع او از مورد استفاده اصلی بود.

 

اما نکته ای که محل تامل و تعجب است اینکه چگونه در برنامه ای که به اصطلاح به شکل تولیدی - از قبل ضبط شده - روی آنتن پربیننده ترین شبکه تلویزیون ایران رفته است چطور هیچ ناظری به تهیه کنندگان آن تذکر نداده که از نماد گروه های انحرافی برای شاد کردن بینندگان استفاده نکنند.

 

52818_176.jpg

 

بسیاری از ناظران و کارشناسان درباره استفاده از تهیه کنندگانی با سطح سواد اندک و به عنوان «آنتن پرکن» که ماتسفانه هزینه زیادی نیز از سازمان صداوسیما بابت این شیرین کاری ها دریافت می کنند هشدار داده اند.

 

تصویر زیر صحنه اعتراض یک همجنس گرا به سخنرانی محمود احمدی نژاد رئیس جمهوری پیشین ایران در آمریکا را نشان می دهد.

 

n00007089-b.jpg

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

دیدگاه‌ها

واقعا متاسفام بابت کوتاه بینی و سطحی نگری برخی از هموطنانم ، بخصوص افرادی که ضاهرا کار حرفه ایی خبری هم می کنند. نمیدونم اگه فردا پس فردا همجنس بازها و شیطان پرست ها اعلام کنن که روی پشت خوابیدن علامت شیطان پرست ها و همجنس بازهاست ، همه ما باید به شکم بخوابیم ...!؟
بس کنید اینهمه دامن زدن به بحث های حاشیه ایی رو ، جدی نگیرید گروههای منحرفی رو که از طرق مختلف میخوان خودشونو مطرح کنن.

اگه یه کم تحقیق کنید متوجه خواهید شد این کلاه رنگی جزء یکی از رسوم مردم آمریکای لاتینه و بخصوص مردم آرژانتین در جشن ها و مراسم شادی هاشون اونو به سر می کنن.
"بسیاری از ناظران و کارشناسان درباره استفاده از تهیه کنندگانی با سطح سواد اندک و به عنوان «آنتن پرکن» که ماتسفانه هزینه زیادی نیز از سازمان صداوسیما بابت این شیرین کاری ها دریافت می کنند هشدار داده اند."
خیلی خوشحالم که دوستان سیتنا همه با سواد بالا هستند و نه تنها متاسفانه را اشتباه نمی نویسند بلکه کلاه گیس رنگین کمانی که نشان مبارزه با نژادپرستی بوده را به عنوان هم جنس بازی عنوان نمیکنند. همانطور که اگر یاد حضرات باشد؛ همان معترض به سخنرانی رئیس جمهور سابق کشورمان با فریاد ایشان را به نژادپرست متهم نمود.
كلمه صحيح همجنسگرا ميباشد .
دوست عزیز کلاه رنگی نشانه تنوع نژادی و برابری انسانها از هر رنگ و نژادی است و اگر دیده باشی سمبل المپیک هم 5 حلقه رنگی از 5 رنگ متفاوت است.چرا بدون مطالعه این هجویات را سر هم می کنی؟!
مرگ بر امریکا
دیگه همه میدونن این علامت همجنس بازاس
به کسی ام که گفته کلمه صحیح همجنس گرا.ببینم شما به کفتر باز میگید کفتر گرا ویا بریم دخترگرایی.خروس گرایی
از این سایت نیز برا بصیرت افزایی و بالا بردن سواد رسانه ای حداقل بنده تشکر میکنم
درپایان گفتن این جمله اکتفا میکنم که شیعه اب خوردنش سیاسیه. نشه که بره از علامت همجنس بازها استفاده کنه
در راه حسین بدون سر عاشقی میکنم

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.