کدخبر :9959 پرینت
19 مهر 1392 - 13:20

سیل انتقادات کاربران کانادایی، مدیرعامل "راجرز" را مجبور به عذرخواهی کرد

متن خبر

اختلالات چند ساعته ارتباطات صوتی و پیامکی اپراتور بی‌سیم راجرز کانادا و اپراتور فایدو که زیر مجموعه‎ی راجرز به شمار می‎رود، مدیران راجرز را در معرض سیل انتقادات کاربران در شبکه‎های اجتماعی قرار داد.

به گزارش سیتنا، شبکه‎ی اپراتور سیار راجرز کانادا طی روزهای چهارشنبه و در برخی نقاط پنج شنبه، دچار اختلال و قطعی شد و بسیاری از مشترکانش را تحت تأثیر قرار داد؛ تا جایی که بسیاری از ارتباطات صوتی و پیامکی این اپراتور در زمان اختلال شبکه به مقصد نرسید و در برخی نقاط نیز امکان ارتباط با تلفن همراه به هیچ عنوان میسر نبود.

 

در حالی که قطعی شبکه این اپراتور در بیشتر نقاط موجب اختلالی در سرویس‌های دیتا نشد، اما وسعت اختلالات تا اندازه‌ای بود که بسیاری از کاربران از آن ابراز نارضایتی کردند و شبکه‌های اجتماعی را از پیام‌های خود که بعضا کنایه نیز در آن‌ها نهفته بود، پر کردند.

 

این رویداد غیر مترقبه باعث شد که "ندیر محمد" رئیس و مدیرعامل این اپراتور مخابراتی عنوان کند که با بررسی‌های انجام گرفته، مشخص شده که مشترکان راجرز به هیچ‌وجه نمی‌توانند این اختلالات را درک و هضم کنند و چنین اختلالاتی برایشان بسیار گران بوده است.

 

وی همچنین گفته است که روز چهارشنبه در مواجه با چنین مشکلی، مسوولان فنی و تکنسین‌ها به سرعت مشغول کار شدند تا سرویس‌ها را به حالت اولیه بازگردانند که رفته رفته همین شد و کل مشکل در بعد از ظهر چهارشنبه رفع شد.

 

او همچنین از مشترکان این اپراتور مخابراتی بابت مشکل ایجاد شده در سیستم فنی عذرخواهی کرد.

 

البته باید این را هم گفت که مدیر این اپراتور در مواجه با توئیت‌های سنگین سرشار از گله و شکایت، پا پیش گذاشت و حاضر به عذرخواهی از مشترکانش شد.

 

با توجه به اینکه بخشی از مشکلات به شبکه فیدو (دیگر اپراتور ارتباطی سیار) نیز سرایت کرده بود، هر دو اپراتور اعتبار یک روز را به حساب کلیه مشترکانی که هزینه استفاده از سرویس را در انتها می‌پردازند، اضافه خواهند کرد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.