مدیرکل روابط عمومی شرکت زیرساخت خبرداد: ارتباط موثر با طیف وسیعی از مخاطبان در تلکام 2013
مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل شرکت ارتباطات زیر ساخت در مورد کیفیت حضور این شرکت در چهاردهمین نمایشگاه تلکام گفت:به طور کلی نمایشگاه ها فضای مناسبی هستند تا شرکت ها بتوانند مجموعه ای از مخاطبین خود را در یک مقطع زمانی مشخص ملاقات کنند.
مهندس خدایی در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری سیتنا (CITNA.IR) گفت: شرکت ارتباطات زیر ساخت در طول نمایشگاه علاوه بر ارتباط رو در رو با مشتریان بالفعل توانست مشتریان بالقوه را نیز شناسایی کند و همچنین با پتانسیل های بخش خصوصی آشنا شده تا در بخش ها و نیازهای گوناگون از آنها استفاده کند.
وی افزود: در طرف دیگر، مجموعه شرکت های خصوصی که متقاضی استفاده از خدمات ما هستند قرار داشتند و در طول نمایشگاه این فرصت فراهم شد تا این خدمات به آنها معرفی و ارائه شود.
خدایی ادامه داد: علاوه بر موارد ذکر شده، عموم مردم نیز با عنوان شرکت و شرح خدمات وظایفی که این شرکت بر عهده دارد آشنا شدند.
وی در ادامه در خصوص جذب مشتری های جدید این شرکت گفت: مذاکرات بسیاری در طول نمایشگاه برای جذب مشتری داشتیم و با شرکت های بسیاری که تمایل به استفاده از خدمات شرکت ارتباطات زیر ساخت داشتند آشنا شدیم.
وی در پایان خاطرنشان کرد: البته خدماتی که این شرکت ارائه می کند بسیار گسترده است و واگذاری بخشی از آنها نیازمند صدور مجوز سازمان تنظیم مقررات رادیویی است، که در هفته های آتی مذاکرات تکمیلی با سازمان تنظیم مقررات رادیویی را ادامه خواهیم داد تا بتوانیم به زودی خدمات درخواستی شرکت ها را به انها ارائه دهیم.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید