کدخبر :972 پرینت
22 آذر 1390 - 14:56

سردار رویانیان: توانستیم پرنده‌ی فوق‌سری آمریکایی را با عملیات نفوذ در اختیار بگیریم

متن خبر

دبیر کارگروه دفاتر پیشخوان خدمات دولت، تاکید کرد: در عصر معروف به انفجار اطلاعات به سر می‌بریم و در این راستا فرهنگی غالب خواهد شد که بیشترین استفاده را از مناسبات الکترونیکی وITداشته باشد.

 

به گزارش خبرنگار سیتنا در نمایشگاه الکامپ، "محمد رویانیان" در مراسم اختتامیه‌ی نمایشگاه الکامپ اظهار کرد: در کشور به جایگاهی در حوزه‌ی الکترونیکی دسترسی پیدا کرده‌ایم که توانستیم پرنده‌ی فوق‌سری آمریکایی را با عملیات نفوذ در اختیار بگیریم که این اقدام شایسته و این عملیات اجرایی گامی در جهت توسعه‌ی بخش جنگ الکترونیکی خواهد بود.

 

رویانیان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به فعالیتش در ستاد حمل و نقل و سوخت گفت: بنده هم دبیر دفاتر پیشخوان دولت هستم و هم رییس مرکز حمل و نقل و سوخت ایران و به همین منظور حکم فردی را دارم که نقش دوگانه‌سوزها را بازی می‌کند.

 

وی درباره فعالیت‌های دفاتر پیشخوان دولت عنوان کرد: بحث توسعه‌ی عدالت و حمایت از مردم یکی از فعالیت‌ها در ارتباط با دفاتر پیشخوان دولت است و این موضوع را به ‌عنوان هدفی برای خود ترسیم کرده‌ایم که برمبنای آن و در نقطه‌ی مطلوب، هر ایرانی در هر نقطه‌ای از کشور و با هر سطح و دانشی بتواند از خدمات الکترونیکی هم‌عرض با سایر کاربران استفاده کند.

 

دبیر دفاتر پیشخوان دولت با اشاره به این‌که من بسیار کوچک‌تر از آنم که از عدالت صحبت کنم، ابراز کرد: اما با عقل ناچیز خودم بر آنم که عدالت را به گونه‌ای محقق سازم که هر فردی فرصت برابر در مقابل سایر افراد داشته باشد و بر این اساس هرکس که در رقابت فعالیت بیشتری کرد، رتبه اول و به موازات آن رتبه‌های دوم و سوم را کسب کند.
 

رویانیان گفت: ‌باید به جایگاهی برسیم که وقتی یک فردی از روستا به شهر می‌آید و از وضع مالی خوبی نیز برخوردار نیست، بتواند با منی که در تهران به‌عنوان یکی از مدیران مطرح شده‌ام، از یک ویژگی و امتیاز برخوردار باشد و کسی حق جداگانه‌ای را برای من در نظر نگیرد. البته اگر شرایط را مطلوب تصور کنیم و برمبنای آن بگذاریم که آن فرد روستایی برای به انجام رساندن کار خود از تمام موانع و خطرهای مسیر به سلامت عبور کرده و به شهر رسیده باشد. 

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.