کدخبر :949 پرینت
21 آذر 1390 - 07:04

قائمی به سیتنا خبر داد: ایجاد خانه‌های IT در سطح محلات تهران/ تشریح سامانه‌ی سلامت

متن خبر

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، گفت: مشاوره‌ی سلامت در واقع فضایی مجازی جهت ارائه‌ی خدمات مشاوره‌ای در زمینه‌های پزشکی، روان شناسی و تغذیه به شهروندان است.

 

علی اصغر قائمی در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا مستقر در هفدهمین نمایشگاه بین المللی الکامپ گفت: سامانه‌ی سلامت شامل دو بخش مشاوره‌ی سلامت و سامانه‌ی باشگاه چاقی است.

 

وی در تشریح بیشتر این سامانه گفت: به وسیله‌ی این سامانه دسترسی به سایت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران امکان پذیر است و اخبار و اطلاعات فرهنگی، اجتماعی و آموزشی، دستور العمل و طرح‌های اداره کل سلامت، فهرست مکان‌های ارائه‌ی خدمات ادارات سلامت 22 گانه، گزارش عملکرد اداره کل سلامت، آموزش سلامت، اخبار اداره کل و سایت‌های مرتبط را در دسترس شهروندان قرار می دهد.

 

وی افزود: در این سامانه کاربران امکان پرسیدن سوالاتی که مربوط به حوزه‌ی سلامت است را داردند و متخصصان و کارشناسان می‌توانند در خصوص مشکلات مطرح شده راهنمایی های لازم را ارائه نمایند.

 

وی همچنین درباره‌ی خانه‌های IT گفت: ایجاد خانه‌های IT در سطح محلات شهر تهران در قالب سرای محلات با هدف ایجاد شبکه‌ی الکترونیکی اجتماعی و فرهنگی محلات، مابین خانه‌های IT  و همه‌ی مراکز اجتماعی و فرهنگی شهر تهران، ایجاد مرکز سرگرمی‌های دیجیتالی محله و اجرای همایش، کارگروه‌های آموزشی و جشنواره و بازی‌های رایانه‌ای از اقدامات دیگر شهرداری تهران است.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.