کدخبر :893 پرینت
12 آذر 1390 - 10:45

رگولاتوری: فروش سرویس اینترنت بی کیفیت ممنوع است

متن خبر

در صورتی که سطح کیفیت سرویس پایین‌تر از سطح کیفیت مقرر شده در SLA باشد، اپراتور ملزم به پرداخت خسارت خواهد بود، اما براین اساس اپراتور نمی‌تواند به طور مکرر سطح کیفیت سرویس را پایین آورده و خسارت پرداخت کند.

 

به گزارش سیتنا از روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، مهندس "رضوانی" معاون نظارت و اعمال مقررات با اشاره به این امر که پهنای باند فروخته شده به صورت اختصاصی (Dedicated) به مشترکان توسط شرکت‌های ارائه کننده سرویس باید به صورت شبانه روزی در اختیار آنها باشد اظهار داشت: اگر پهنای باند به صورت اشتراکی به مشترکین فروخته شود باید بر مبنای نرخ اشتراک توافق شده در قرارداد بین مشترک و شرکت ارائه دهنده سرویس، به مشترک ارائه شود.

 

مهندس رضوانی گفت: در صورت تکرار وضعیت فوق الذکر، ارائه سرویس توسط  اپراتور  تا زمانی که سطح کیفیت سرویس را به سطح مطلوب برگرداند متوقف خواهد شد.

 

وی افزود: شرکت‌های مخابرات استان آذربایجان غربی ، قزوین و خوزستان به دلیل عدم تناسب پهنای باند خریداری شده و پهنای باند فروخته شده از فروش سرویس های اینترنتی منع شده اند و ارائه سرویس از سوی این شرکتها تخلف محسوب می شود و چنانچه کسانی اقدام به دریافت سرویس از آنها نمایند نمی توانند انتظار کیفیت مطلوب را داشته باشند.

 

معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری در خصوص شرکت‌های فوق بیان کرد: این شرکت‌ها تا زمانی که پهنای باند خود را ترمیم نکنند و کیفیت سرویس خود را به سطح مطلوب نرسانند اجازه فروش نخواهند داشت.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.