کدخبر :892 پرینت
12 آذر 1390 - 10:24

با مشارکت 16 کشور، 18 آذرماه هفدهمین نمایشگاه الکامپ برپا می‌شود

متن خبر

هفدهمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی (الکامپ) از 18 آذرماه به مدت پنج روز در محل دایمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود.

 

به گزارش سیتنا به نقل از ایرنا، "خیراله خادم" معاون امور نمایشگاهی نمایشگاه بین المللی جمهوری اسلامی در نشستی با خبرنگاران از مشارکت بیش از 16 کشور اروپایی، آسیایی و آمریکایی در نمایشگاه الکامپ خبرداد و گفت: این نمایشگاه میزبان 600 شرکت داخلی و خارجی خواهد بود.

 

وی گفت: شرکت‌هایی از کشورهای چین، تایوان، اندونزی، انگلستان، ایتالیا، هند، روسیه، سنگاپور، آلمان، سوئیس، کانادا، هند، کره جنوبی، نروژ، ژاپن، فرانسه در نمایشگاه امسال حضور دارند .

 

افزایش 20 درصدی شرکت کنندگان نمایشگاه نسبت به سال 89 (سال گذشته 500 شرکت) و برگزاری نمایشگاه در فضایی به وسعت 50 هزارمتر مربع از جمله موضوعاتی بود که خادم به آن اشاره کرد.

 

وی گفت که در حاشیه نمایشگاه چند کارگاه آموزشی و همایش برگزار می‌شود که از آن جمله می‌توان همایش بازاریابی اینترنتی و تجارت الکترونیک شامل دولت الکترونیک، حفاظت فضای فناوری ارتباطات را نام برد.

 

معاون امور نمایشگاهی نمایشگاه بین المللی جمهوری اسلامی عنوان کرد: در گروه کالایی در بخش الکترونیک و سخت افزار، سیستم‌ها و تجهیزات امنیتی و کنترل، تجهیزات شبکه، ماشین‌ها و تجهیزات اداری، کامپیوتر بزرگ، کامپیوتر شخصی و نوت بوک ارایه می‌گردد.

 

وی افزود: همچنین در بخش نرم افزار ، نرم افزار های دارای و سازمانی ، تخصصی ، عمومی و کاربردی ، آموزشی ، فرهنگی و دینی ، امنیتی و حفاظتی ، سرگرمی و بازاری های یارانه ای در نمایشگاه موجود خواهد بود.

 

خادم افزود: در حوزه شبکه اینترنت و خدمات ICI نیز تجارت الکترونیک ، خدمات وب و میزبانی ، امنیت شبکه اینترنتی و پخش و کشورداری دیجیتال مورد توجه است.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.