کدخبر :838 پرینت
05 آذر 1390 - 07:35

پاسخ شرکت پست به خبر ارسال پستی DVDهای غیراخلاقی جلوی درب منزل

متن خبر

در پی انتشار خبری در سیتنا به نقل از البرز تحت عنوان " ارسال پستی DVDهای غیراخلاقی جلوی درب منزل به نام مودم EDGE" در تاریخ 7/8/1390 جوابیه‌ای از سوی شرکت پست جمهوری اسلامی در اختیار این سایت قرار گرفت که در ادامه می‌آید.

به گزارش گروه دریافت خبر سیتنا در متن این جوابیه آمده است: "شرکت پست جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از سازمان های خدمتگزار جامعه و با هدف کاهش ترددهای غیرضروری، تامین آسایش هموطنان عزیز و همچنین گسترش خدمان مبتنی بر وب، اقدام به عقد قرارداد با شرکت‌های عرضه‌کننده‌ی کالاهای اینترنتی نموده که بر اساس قرارداد مذکور این شرکت‌ها مکلفند تمامی قوانین و مقررات جاری کشور، به‌ویژه عدم ارسال اشیاء و کالاهای ممنوعه را رعایت نموده و از ارسال سی‌دی‌ها و کالاهای غیراخلاقی توسط فروشگاه‌های طرف قرارداد ممانعت به عمل آورند.

همچنین به دلیل فرصت زمانی محدود در جمع‌آوری و رهسپاری مرسولات، امکان ممیزی کامل آن میسر نبوده و درب پاکات و مرسولات ثبتی الزاما می‌بایست توسط فروشگاه‌های ارائه دهنده‌ی خدمات، بسته و ممهور به مهر فروشگاه‌ها شود.

بدیهی است مسوولیت هر گونه سوء استفاده، پاسخگویی به مراجع ذیصلاح و جبران خسارت احتمالی بر عهده‌ی طرف قرارداد بوده و پست از جمع‌آوری مرسولات فروشگاه مورد نظر خودداری خواهد نمود."

انتهای پیام

 

خبر مرتبط : ارسال پستی DVDهای غیراخلاقی جلوی درب منزل به نام مودم EDGE

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.