حفظ آبروی پست بانک نزد روستائیان بسیار مهم است
رئیس هیات مدیره پست بانک گفت: تمامی کارکنان در هر سنگری که قرار می گیرند باید هدفشان خدمت به مردم در راستای پیشبرد اهداف عالیه بانک باشد و برای تحقق این مهم عنوان و ردیف سازمانی لازم نیست.
به گزارش سیتنا (citna.ir)، مهندس فراهانی در مراسم تودیع و معارفه سه تن از مدیران ستادی، افزود: هدف از برگزاری اینگونه مراسم در اصل توفیق و تقدیر است و قرار نیست مدیری تودیع شود.
وی افزود: نیروی انسانی پست بانک دارای ظرفیت های مناسبی است که با کار کارشناسی و درنظرگرفتن تمامی جوانب و همچنین ایجاد تغییر و تحول در ردیف های شغلی در راستای پویایی و تزریق تفکر جدید می توان به اهداف عالیه بانک نزدیک تر شد.
فراهانی اظهار داشت: کار و تلاش خستگی ناپذیر در پست بانک زمانی مقبول خواهد بود که توأم با سلامت فکری و تخصص باشد و به اعتبار سیستم آسیبی وارد نکند.
رئیس هیات مدیره پست بانک ایران تصریح کرد: مسئولان بانک می بایست تلاش خود را در حفظ نیروی انسانی بکار ببرند زیرا حفظ نیروی انسانی یک اصل مدیریتی است و خود مدیران و مجموعه نیز باید در تحقق این امر کمک کنند.
وی در ادامه؛ صبر، امید و برنامه ریزی را به عنوان اصول اصلی اعتلای امور دانست و گفت: این اصول ریشه در قرآن دارد و با به کارگیری این اصول می توان با وجدانی آرام، خدمت گذار هموطنان در سراسر کشور بود زیرا رسالت اصلی پست بانک ایران خدمت رسانی به روستاییان و مناطق کم برخوردار است و این بستر در بانک فراهم می باشد..
فراهانی تاکید کرد: همه ما پست بانکی ها آبروئی نزد روستائیان داریم که حفظ آن بسیار مهم و ضروری است.
رئیس هیات مدیره پست بانک ایران ضمن تقدیر از تلاش ها و زحمات مدیران پیشین به مدیران جدید نیز توصیه کرد: همواره باید با ایمان راسخ، امید و کارکارشناسی در اجرای اهداف خداپسندانه، افزایش اعتبار بانک و همچنین خدمت رسانی در نظام تلاش کرد.
وی در پایان خاطرنشان ساخت: عاشقان خدمت در هر سنگری آماده خدمت به خلق هستند زیرا در هر جایگاهی زمینه خدمت فراهم است و این تغییرات و جابجایی ها در راستای پویایی بانک و استفاده از تجارب آنان در منصب های جدید است.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید