کدخبر :8267 پرینت
01 مرداد 1392 - 07:01

مدیرعامل شرکت پست خبر داد: بازدید روزانه‎ی بیش از 70 هزار مراجعه کننده‎ی الکترونیک از پورتال شرکت

متن خبر

رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت پست، عملکرد سه ماهه نخست امسال این شرکت را مطلوب و رضایت بخش توصیف کرد و گفت: بیش از یک میلیون فقره کالا در سه ماهه نخست امسال از طریق شرکت پست جابجا شده است که با برنامه ریزی صورت گرفته، ظرفیت افزایش این رقم تا 15 برابر وجود دارد.

به گزارش سیتنا، "کرباسیان" اذعان کرد: امور شرکت پست براساس برنامه پیش‌بینی شده انجام می شود و در سال گذشته همکاران پرتلاش ما توانستند مطابق با برنامه مدون فعالیت مطلوبی را داشته باشند.

 

وی ابراز امیدواری کرد: با همت و همدلی مسئولین و کارکنان پستی عملکرد سال جاری پست نیز چون سال گذشته رضایت بخش باشد.

کیفیت،بهره وری و ذینفعان؛ حلال مشکلات شبکه پستی   

کرباسیان با اشاره به این که عوامل زیادی در پیشبرد امور پستی دخالت دارند کیفیت، بهره‌ وری و ذینفعان را به عنوان حلال مشکلات شبکه معرفی کرد. بر همین اساس شعار سال جاری" کیفیت فراگیر، ارتقای بهره‌ وری و رضایت‌ مندی ذی نفعان" تعیین شد که همه همکاران و فعالان این حوزه باید این موضوع را سرلوحه کار خود قرار دهند.

رییس هیات مدیره در ادامه بیان کرد: فعالیت های بسیاری در زمینه ارتقای کیفیت خدمات پستی صورت گرفته اما لازم است همواره با تقویت این بخش رضایت مردم جلب شود.

وی گفت: اندازه‌گیری شاخص‌ها بر اساس پارامترهای موجود و الکترونیکی شدن گزارش‌گیری مرسولات ثبتی در تعیین میزان کیفیت خدمات به صورت کمی موثر است که در این راستا دستگاه‌های PDA  که در اختیار نامه ‌رسان‌های برخی استان‌ها قرار گرفته کمک شایانی به سنجش شاخص‌ها کرده و دیگر سلیقه‌ و نظر شخصی در این امر دخالت ندارد و می توان با عدد و رقم، کیفیت را مورد ارزیابی قرار داد.

کرباسیان در ادامه میزان کیفیت خدمات در بخش بین‌الملل را رضایت‌ بخش دانست و افزود: در دو سال اخیر توانستیم میزان کیفیت این بخش را تا حدود 95 درصد برسانیم و در مجموع کیفیت حوزه بین‌الملل به استانداردها نزدیک ‌تر از بخش داخلی است.

آموزش دو هزار نیروی شرکت پست

کرباسیان آموزش نیروی انسانی شبکه پستی را بسیار مهم و اساسی دانست و در این خصوص گفت: تاکنون بیش از دو هزار نفر در مرکز آموزش علمی، کاربردی پست آموزش دیده‌ و یا در حال آموزش هستند که تداوم آن به ارتقای کیفی فعالیت ها  و افزایش بهره وری منجر خواهد شد.

جابجایی 842 میلیون مرسوله پستی در کشور

مدیرعامل از جابجایی 842 میلیون مرسوله پستی در کشور در سال گذشته خبر داد و گفت: این آمار در سال 90، افزون بر 810 میلیون مرسوله بود.

وی با مطلوب خواندن ارایه خدمات پستی به مشتریان اظهارداشت: در سایه فناوری های نوین الکترونیکی دقت شبکه پستی کشور در مقایسه با سال‌های پیش افزایش یافته و در زمینه کنترل خدمات پستی در 9 استان بزرگ کشور دستگاه PDA راه‌اندازی شده است و انتظار می رود در آینده نزدیک این طرح به سراسر کشور تسری یابد.

کرباسیان تصریح کرد: شرکت پست ایران با ارایه خدمات نوین و همسو با شبکه پست بین‌المللی، توان رقابت با خدمات پستی کشورهای دیگر را نیز دارد.

بازدید روزانه بیش از هفتاد هزار مراجعه کننده الکترونیک از پورتال شرکت پست

رییس هیات مدیره و مدیرعامل در ادامه با بیان این که پورتال شرکت پست به عنوان درگاه معرفی خدمات پستی به شمار می رود اظهار داشت: کاربران و مشتریان می توانند با مراجعه به  این وبگاه از آخرین اخبار و اطلاعات در زمینه سرویس های پستی مطلع شوند. وی افزود: شرکت پست همواره کوشیده است زیرساخت های لازم و مناسب را به منظور گسترش اطلاع رسانی الکترونیکی و تسهیل ارتباط با هموطنان فراهم ساخته و تحقق دولت الکترونیک را در این بخش عینیت بخشد.
 

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.