کدخبر :826 پرینت
01 آذر 1390 - 20:16

شناسایی ۱۲ شرکت هرمی و دستگیری ۳۰ نفر از اعضای این شرکت‌ها

متن خبر

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از شناسایی ۱۲ شرکت هرمی و دستگیری ۳۰ نفر از اعضای این شرکت‌ها در راستای طرح امنیت محله محور خبر داد.

 

به گزارش سیتنا به نقل از خبرگزاری فارس، سرهنگ عباسعلی محمدیان از پلمپ ۱۲ شرکت هرمی فعال در شهر تهران خبر داد و گفت: پس از شناسایی این شرکت‌ها به طور هم زمان با آنها برخورد شد.

 

وی با اشاره به کاهش چشمگیر فعالیت اینگونه شرکت‌ها، افزود: با اجرای طرح‌ امنیت محله محور از سوی پلیس پایتخت شاهد کاهش روز افزون فعالیت شرکت‌های هرمی هستیم.

 

وی بیان داشت: مأموریت پلیس در برخورد با اینگونه شرکت‌ها تعطیل بردار نیست. به مشاوران املاک و کسانی که املاک خود را در اختیار این شرکت‌ها قرار می‌دهند هشدار می‌دهیم که طبق قانون با آنها برخورد و ملک مذکور پلمپ خواهد شد.

 

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در بخش دیگر از سخنان خود با تاکید بر اینکه شیوه‌های شرکت‌های هرمی همان شیوه‌های قدیمی است تصریح کرد: اعضای این شرکت‌ها، اکثر افرادی هستند که از شهرستان‌ها به تهران آمده و سرمایه خود را در اختیار این کلاهبرداران قرار می‌دهند.

 

سرهنگ محمدیان در پایان اشاره کرد در صورتی‌که اعضای اصلی این شرکت‌ها و سرشاخه‌های آنها مجددا اقدام به تکرار جرایم خود کنند طبق قانون مجازات بیشتری در انتظار آنها است.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.