کدخبر :792 پرینت
26 آبان 1390 - 11:37

"تالیا" با تزریق سرمایه‌گذاری مخابرات بار دیگر فعال می‌شود

متن خبر

نائب رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران از رفع مشکلات مشترکان شبکه‌ی سیم‌کارت اعتباری تالیا به دلیل برنامه‌های مخابرات برای تزریق سرمایه‌گذاری به این پروژه و انتقال سهم آن خبر داد.

 

به گزارش سازمان خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (سیتنا)، سید مصطفی سید هاشمی، تصریح کرد: درصدد اضافه کردن تالیا به شبکه‌ی مخابرات هستیم که در این راستا تعاملاتی با این شرکت در حال انجام است تا تالیا بار دیگر فعال شود.

 

وی با بیان اینکه افزودن شبکه‌ی تالیا به شبکه‌ی مخابرات ایران تا پایان هفته آینده مشخص خواهد شد، ادامه داد: شمار مشترکان تالیا تا پایان سال جاری از 200 هزار مشترک به بیش از یک میلیون نفر خواهد رسید.

 

سید هاشمی با بیان اینکه تعهد تالیا برای جذب 6  میلیون مشترک ظرف مدت 10 سال در قرارداد آمده است، گفت: از مدت پروانه تالیا ، تنها 2/5 سال باقی مانده است که در این مدت باید تلاش شود این شبکه بتواند تعداد مشترکان خود را به 6 میلیون نفر برساند.

 

نائب رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران با تاکید بر احیای دوباره‌ی پروژه‌ی تالیا، اظهار داشت: با شرکت تالیا در حال مذاکراتی هستیم که بتوانیم انتقال سهم در این پروژه انجام دهیم.

 

وی گفت : در صورت موافقت با این موضوع ، سرمایه گذاری در پروژه‌ی تالیا از سوی مخابرات انجام خواهد شد و مشکلات مشترکان این پروژه مرتفع می‌شود.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.