بازار تبلیغات اینترنتی در سال 2012 به 99 میلیارد دلار رسید
متن خبر
در مطالعه انجام شده توسط شرکت تحقیقاتی در زمینه بازار رسانه ها و تبلیغات "Group M " آمده است که در آمد از فروش تبلیغات در اینترنت در سراسر جهان در سال 2012 به 99 میلیارد دلار رسید.
به گزارش سیتنا، با توجه به درآوردهای "Group M "، درآمد از فروش تبلیغات آنلاین در مقایسه با سال 2011 به 16.2 درصد افزایش یافته است. سهم تبلیغات اینترنتی در حجم کلی هزینه تبلیغات در جهان 19.5 درصد می باشد.
ایالات متحده آمریکا بزرگترین بازار تبلیغات آنلاین است. در آنجا درآمد از فروش تبلیغات در سال 2012 به مبلغ 38.3 میلیارد دلار رسید. بازار منطقه آسیا و اقیانوس آرام پس از آمریکا در مقام دوم است و حجم خرید و فروش تبلیغات به 30.6 میلیارد دلار رسید. در اروپا غربی درآمد از تبلیغات آنلاین 24.1 میلیارد دلار بود.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید