راهاندازی سرویس تحت وب "راضی ناراضی"
سرویس تحت وب راضی ناراضی در آدرس http://www.razinarazi.com راه اندازی شد.
به گزارش سیتنا "citna.ir"، راضی ناراضی، یک پلتفرم اجتماعی است که بر اساس ثبت و اشتراک گذاری تجربه خرید مشتریان سابق از بنگاه های اقتصادی شامل بنگاه های فیزیکی مانند رستوران ها و بنگاه های مجازی مانند فروشگاه های اینترنتی می باشد.
کاربران می توانند با ثبت رضایت یا نارضایتی خود از بنگاه هایی که قبلاً با انها تعامل داشته اند، دیگران را از تجربه ارزشمند خود باخبر سازند و از تجربیات دیگران نیز استفاده نمایند.
ثبت تجربه خرید افراد در قالب 4 شاخص رضایت شامل رضایت کلی، قیمت، کیفیت و مشتری مداری بنگاه و به شکل یک کارنامه به نام راضی نامه نمایش داده می شود.
راضی ناراضی ، سرویس ویژه ای به نام "نماد رضایت الکترونیکی" را بطور کاملا رایگان در اختیار کلیه بنگاه ها قرار می دهد.
نماد رضایت الکترونیکی بنگاه، یک خلاصه ای از راضی نامه بنگاه می باشد که توسط تجربیات رضایت یا نارضایتی مشتریان بنگاه بصورت آنلاین ایجاد می گردد و بصورت آنلاین قابل درج در وب سایت بنگاه ها می باشد.
با کلیک روی این نماد، مشتری به راضی نامه این فروشگاه در وب سایت راضی ناراضی هدایت می شود تا از جزئیات وضعیت مشتریان سابق آگاه گردد و تصمیم گیری خرید را آگاهانه انجام دهد.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید