"پست" آخرین حلقه زنجیر ارتباطات است
ارایه خدمات جدید پستی مبتنی بر فناوری اطلاعات برای پاسخگویی به نیازهای متنوع مشتریان یکی از اولویتهای اصلی شرکت پست در سالهای اخیر بوده است.
به گزارش سیتنا، حسن احمدوند مدیرکل مرکز آموزش شرکت پست در ششمین همایش ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: شرکت پست جمهوری اسلامی ایران طی سالهای اخیر با بهرهمندی از فناوریهای نوین به پیشرفتهای چشمگیری دست یافته است.
وی افزود: پست ایران طی سالهای اخیر با گذار از یک ارتباط سنتی صرف و تبدیل آن به صنعت به عنوان یکی از موضوعات اصلی در تعاملات اجتماعی مطرح شده است.
احمدوند پست را آخرین حلقه زنجیر ارتباطات عنوان کرد و افزود: این شرکت با راهاندازی پرتال خود بیش از یک دهه است که وارد فضای اینترنتی شده و خدمات قابل ملاحظهای را از این طریق به هموطنان عرضه میکند.
مدیرکل مرکز آموزش در ادامه به تشریح سرویسهای پستی مبتنی بر فناوری اطلاعات از جمله سفارش اینترنتی تمبر اختصاصی، کارت پستال، بازار الکترونیک، دریافت کدپستی، وب اگهی و پست یافته پرداخت.
احمدوند در پایان به آمار خطوط پستی، تعداد نقاط تماس و همچنین قابلیتهای لجستیکی پست به عنوان یکی از نقاط قوت شبکه پستی اشاره کرد.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید