اعلام آمادگی مجتمع 27 شورای حل اختلاف دادگستری برای رسیدگی به شکایات کاربران اینترنت
مجتمع شمارهی 27 شوراهای حل اختلاف دادگستری تهران با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: آمادهی دریافت شکایات کاربران اینترنت و سایر موارد مطروحه در حوزهی فناوری اطلاعات و ارتباطات میباشد.
به گزارش سیتنا، روابط عمومی مجتمع 27 شوراهای حل اختلاف دادگستری تهران ویژهی اصناف، بازرگانان و فناوری اطلاعات در اطلاعیهای از آمادگی این مجتمع برای رسیدگی به دعاوی و شکایات مطروحه در حوزهی فناوری اطلاعات و مخابرات به شرح ذیل خبر داد:
- دعاوی و شکایات مابین کاربران اینترنت و ارائه دهندگان خدمات ADSL ، Wireless ، پهنای باند و ...
- دعاوی و شکایات مابین کاربران و مشترکین اپراتورهای تلفن سیار اعم از ایرانسل ، همراه اول ، تالیا و رایتل
- دعاوی و اختلافات حوزهی مالکیت معنوی دامنههای اینترنتی
- دعاوی و شکایات حوزهی کاری دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی
- دعاوی و شکایات در حوزهی کاری دفاتر پستی
- دعاوی و شکایات مابین مشترکین و کاربران و اپراتورهای تلفن ثابت اعم از شرکت مخابرات و ...
- دعاوی و شکایات در حوزهی تولید ، فروش ، خدمات پس از فروش و پشتیبانی محصولات نرم افزاری
- دعاوی و شکایات مابین خریداران و فروشندگان قطعات و سخت افزارهای رایانهای
در این راستا همهی شهروندان ، کاربران و مشترکین حقیقی و حقوقی روزهای شنبه تا چهار شنبه از ساعات 9 صبح الی 13 میتوانند با مراجعه به آدرس خیابان کریم خان زند، خیابان میرزای شیرازی، مقابل پمپ بنزین، کوچه چهاردهم ، پلاک 8 دعاوی و شکایات خود را در خصوص موارد صدرالاشاره مطرح نمایند.
همچنین سامانه تلفن گویا مجتمع با شمارهی 83835027 آمادهی پاسخگویی به سوالات مراجعین محترم میباشد.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید